مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: از تعهد احداث واحدهای مسکونی در شهرستان اهر به همت بنیاد مسکن استان اردبیل 670 واحد به مرحله سقف‌گذاری رسیده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد حاج‌علیزاده دیروز در جریان بازدید از مراحل اجرای واحدهای مسکن روستایی در بخش مرکزی اهر افزود: بعد از زلزله شهرهای آذربایجان‌شرقی بنیاد مسکن استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های معین عملیات بازسازی را در شهر اهر آغاز کرد.

وی سهمیه این استان را در بازسازی مناطق زلزله‌زده 19 روستا در بخش مرکزی اهر اعلام کرد و گفت: بیش از سه ماه از زلزله مهیب آذربایجان‌شرقی در شهرهای اهر، ورزقان و هریس می‌گذرد که در این مدت بنیاد مسکن استان اردبیل کار آواربرداری، پی‌ریزی و اجرای مراحل مختلف تأمین مسکن زلزله‌زدگان را انجام داده است.

حاج‌علیزاده افزود: ‌از مجموع واحدهای احداثی تعهد شده که بالغ بر یک‌هزار و 700 واحد می‌باشد، پی‌ریزی یک‌هزار و 91 واحد تکمیل شده و به سرعت عملیات احداث و تکمیل این واحدها در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در ادامه گفت: با عنایت دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر احداث واحدهای مسکونی روستایی با تراز بالاتر و مقاوم‌سازی حقیقی انجام شده اما آنچه که در این بین مهم به نظر می‌رسد حضور مهندسان ناظر و کارشناسان زبده است که می‌تواند در احداث واحدهای مسکونی روستایی و همچنین زلزله‌زده راهبرد جدی باشد/ع.

برچسب ها: اردبیل ، بازسازی ، مناطق ، زلزله ، زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.