كارشناس فوتبال در خصوص برگزار نشدن جام حذفي گفت: برگزار نشدن جام حذفي در نهايت به ضرر فوتبال ما تمام خواهد شد زيرا از تعداد مسابقات برگزار شده باشگاهها كم خواهد شد و اين به نفع باشگاهها نيست.

نادر دست نشان كارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: برگزار نشدن جام حذفي به ضرر فوتبال ما تمام خواهد شد زيرا تعداد مسابقات و بازيهاي باشگاهي براي تيم ها كم خواهد شد و اين به نفع باشگاهها نخواهد بود و هيچ يك از كارشناسان موافق به برگزار نشدن جام حذفي نيستند.

وي افزود: هدف از برگزار نكردن اين جام رسيدن به جام جهاني است و اين پيشنهاد سرمربي تيم ملي بوده است و ما مجبوريم آن را بپذيريم.

وي در ارتباط با انعطاف پذيري فدراسيون مقابل كي روش گفت: انعطاف پذيري فدراسيون مقابل كي روش زياد است و اين به دليل شكست هاي زيادي است كه در دور هاي اخير و چند سال گذشته داشته ايم و از يك نظر بايد به آن ها حق بدهيم زيرا  تلاش مربي براي تيم ملي و رفتن آن به جام جهاني است و اگر ما صعود كنيم برگزار نشدن جام حذفي جبران مي شود و اگر نتواند برود ما كاملا ضرر كرده ايم زيرا هم تيم ملي در جام جهاني حضور پيدا نكرده و هم ما جام حذفي را برگزار نكرده ايم و اين باعث حرکت رو به عقب فوتبالمان مي شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار