جنگ آمريكا در ايران، جنگ معنوی است و نه سياسی و اقتصادی.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، يك مسلمان برزيلی در ويژه‌برنامه بزرگ غدير، با اشاره به اين‌كه دين اصلی مردم كشور برزيل به دليل مهاجرت مسيحيان به اين كشور شناخته شده است، گفت: اصالت مردم كشور برزيل سرخپوست بودند؛ در حالی‌كه امروزه از تمامی نژادهای دنيا در اين كشور حضور يافته و بی‌بندوباری و بی‌اخلاقی نيز در پی اين حضور در كشور افزايش يافته است.

رودريگو با تأكيد بر اين‌كه مردم كشورهای استعمارگر با ورود به كشور برزيل در راستای ايجاد مدرنيزم تلاش می‌كنند افزود: تخريب دين به عنوان ستون بزرگ كشور ايجاد فرهنگ‌های غلط به بهانه ايجاد مدرنيزم و در نتيجه از بين بردن استقلال اين كشورها، هدفی است كه آمريكا در ايران نيز دنبال می‌كند.

وی ادامه داد: ايران به عنوان تنها كشوری كه بدون واهمه پرچم اهل‌بيت(ع) را برافراشته و در مقابل مخالفان ايستاد، از ابتدا مورد تحريم و تهديدات غرب و به خصوص آمريكا قرار گرفت؛ از اين رو جنگ آمريكا در ايران، جنگ معنوی است و سياسی و اقتصادی.

این مسلمان برزیلی تنها راه مبارزه با توطئه‌های آمريكا در ايران را عمل به دستوران قرآن‌كريم دانست و تصريح كرد: در عصر كنونی كه روز به روز تعداد شيعيان و مساجد در آمريكا در حال افزايش است، تبليغات ضدايرانی و اسلامی در كشورها آغاز شده و سعی در عقب افتاده جلوه دادن اين كشور دارند.

مارسيا كامر، خبرنگار و نويسنده برزيلی، با اشاره به اين‌كه حضور وی در ايران و مشاهده واقعيت‌ها، تبليغات مسموم رسانههای غربی را رد میكند، عنوان كرد: مشاهده حضور زنان در دانشگاهها و ميادين اجتماعی، سبب شد تا در راستای شناسايی فرهنگ و تفكرات مردم ايران اقدام كرده و در پی مبارزه با تبليغات غلط رسانه‌ها از طريق تأليف كتابی درخصوص واقعيت‌ها اقدام كنم.

خالد سيسالی، نماينده مسلمانان كشور الجزاير در ادامه اين جلسه، با تأكيد بر اين‌كه صفحه عظيم غدير سبب نااميدی كفار و دشمنان اسلام شده است، اظهار كرد: با توجه به فرمايش خداوند متعال در قرآن كريم خطاب به پيامبر‌اكرم(ص) كه فرمود: «يا ايهاالرسول بلغ ما انزل اليك من ربك» و همچنين بيان جانشينی و امامت علی(ع) در صحنه غدير، مأيوس شدن دشمنان را در پی داشته است./س


برچسب ها: تحریم ، غرب ، جنگ ، معنوی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.