نماینده ولی فقیه در نيروي قدس سپاه پاسداران گفت: مردم مطمئن باشند که جمهوری اسلامی ایران محکم بر مواضع خود ایستاده و توانایی مقابله با هر دشمنی را دارد و هیچ کس جرات مقابله با ايران را ندارد.

حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر این‌که فضای بحث و جدل چهره‌هاي سياسي در کشور آرام خواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم سران قوا در مسیر وحدت و همدلی حرکت کنند.

وی با بيان این‌که از سران قوا انتظار داريم که در مواردی خویشتن‌داری کنند، افزود: مردم مطمئن باشند که سران قوا در کنار یکدیگر برای پیروزی اسلام، قدم برخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، دامن زدن به اختلافات از سوی رسانه‌ها را امري ناپسند دانست و تصريح کرد: ما باید سرمان را پایین بیاندازیم و کارمان را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اهميت کارکرد سپاه قدس افزود: جمهوری اسلامی ایران، تکلیفی را که در جهان دارد دنبال خواهد کرد و این انتقادها(از سوي غرب) علیه سردار سلیمانی(فرمانده نيروي قدس سپاه) به این خاطر است که وی همیشه برای خدا کار کرده است.

وی در پایان با بيان اين‌که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن تاثیرات آرمان‌های انقلاب های اسلامی در جهان هستند، خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند که جمهوری اسلامی ایران محکم بر مواضع خود ایستاده و توانایی مقابله با هر دشمنی را دارد و هیچ کس جرات مقابله با ايران را ندارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار