عضو فراکسيون روحانيون مجلس، پرهيز از ورود زودهنگام افراد و جريانات سياسي به عرصه انتخابات را رمز همگرايي و فاصله گرفتن از اختلافات خواند.

حجت‌الاسلام سيد‌ناصر موسوي‌لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري مبني بر لزوم پرهيز از ورود زودهنگام افراد و جريانات به انتخابات رياست جمهوري، گفت: ورود زود هنگام به عرصه انتخابات موجب چند قطبي شدن و کشور را به سمت فضاهاي نامطلوب سوق مي‌دهد.

وي در ادامه تصريح کرد: ورود زودهنگام به عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي، وحدت، انسجام و يکپارچگي مردم را از بين خواهد برد و نفوذ دشمنان در  عدم برگزاري يک انتخابات آرام را بيشتر مي‌کند.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان‌اينکه ثبات اقتصادي کشور با تمرکز مسئولان بر حل مشکلات کشور حل مي‌شود، تصريح کرد: با توجه به اينکه دغدغه‌هاي مهم‌تر و واجب‌تري همچون مسائل اقتصادي وجود دارد، اولويت قرار گرفتن انتخابات از هم اکنون مسائل روز کشور را تحت الشعاع  خود قرار مي‌دهد.

موسوي‌لارگاني با بيان‌اينکه بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره عدم ورود زود هنگام به انتخابات رياست بايد سرلوحه تمام دلسوزان انقلاب اسلامي باشد، اظهار داشت: مهمترين موضوع در شرايط فعلي منافع عمومي جامعه است، لذا اگر ما به مردم وفاداريم توجه به اين امر مي‌تواند رمز همگرايي و فاصله گرفتن از اختلافات باشد.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس خاطر نشان کرد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان شمالي توصيه‌هاي شفاف و روشني را مطرح کردند و اگر بنا باشد وظيفه‌شناس باشيم تکليفمان روشن است.

وي درخاتمه خاطر نشان کرد: کانديداها براي ورود به انتخابات بايد منتظر موعد قانوني باشند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار