دومین دوره آموزشی مسئولین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی کشور با عنوان نظام تربیتی صالحین 8 آذرماه 91 در مشهد برگزاری می شود.

حجت الاسلام رضا خان‌بابایی، مدیر تربیت و آموزش سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت: برای دستیابی به اهداف نظام تربیتی صالحین می‌بایستی ایجاد انگیزه در مسئولین کانون‌ها می‌شد که با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که ایجاد انگیزه تنها کافی نیست لذا در کنار ایجاد انگیزه تدابیری اندیشیده شد که در کنار ایجاد انگیزه و به وجود آوردن دغدغه‌ها آموزش‌ها کافی هم به ارکان موجود در سازمان بسیج جامعه پزشکی داده شود.

وی افزود: مراحل این آموزش‌های به این ترتیب است که در اولین دوره آن مسئولین کانون‌های بسیج جامعه‌پزشکی به همراه مسئولین سازمان‌های استانی آموزش ببینند و در مرحله بعدی مدیران تربیت آموزش کانون‌ها به همراه مدیران تربیت آموزشی استان‌ها آموزش می‌بینند و بعد از اتمام این مراحل کال ارزیابی استان‌ها و کانونها در یک سال بعد شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر به این نتیجه رسیدیم که آموزش‌ها ناکافی است یا در وجود شرکت کنندگان در دوره‌ها ایجاد دغدغه نشده است آموزش‌های قوی‌تری را برگزار خواهیم کرد ولی اگر متوجه شدیم دغدغه‌ای در وجود این شخص وجود ندارد سریعا عزل خواهد شد.

*17استان در مرحله دوم نظام تربیتی صالحین شرکت می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین خان‌بابایی ادامه داد: دوره اول این برنامه در مهرماه امسال برگزار شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت و ازطرف آنها پیشنهادهایی برای تداوم آنها داده شد.

وی افزود: در دوره دوم در حدود 220 نفر از استان‌های مختلف در این طرح شرکت خواهند کرد و در این دوره مباحث سیاسی، مباحث مربوط به نظام تربیتی صالحین، تریبون‌های آزاد با مباحث تربیت و آموزش و مباحث جامعه پزشکی استان‌ها و مسائل و مشکلات کانون‌های استان‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این برنامه‌ها نمایندگان مجلس و مسئولین بسیج مستضعفین و مسئولین وزارت‌بهداشت نیز دعوت خواهند شد./ح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار