رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از برگزاری همایش «کتاب یاران» در این شهرستان به مناسبت هفته کتاب سال جاری خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فاطمه دیناروند اظهار داشت: همایش کتاب یاران با همکاری اداره آموزش و پرورش با موضوع راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، این همایش با حضور مسئولان کتابخانه‌های آموزشگاهی شهرستان، مقامات ارشد شهرستان و فرهنگیان برگزار خواهد شد تا کاربری کتابخانه‌های آموزشگاهی به کتابخانه عمومی تغییر یابد.

دیناروند در ادامه گفت: همچنین امسال در هفته کتاب مراسم شعرخوانی با حضور اعضای کانون‌های ادبی و شعرای برجسته شهرستان با موضوع کتاب برگزار می‌شود.

وی برگزاری کلاس‌های قصه‌خوانی و روخوانی کتاب برای کودکان به همراه ویژه برنامه‌های کودکان با حضور مهدهای کودک، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در سه سطح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مدارس شوش را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال عنوان کرد که به برندگان این مسابقات هدایای نفیسی با همکاری اداره آموزش و پرورش اهدا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش گفت: جشن اهدای کتاب با حضور مسئولان شهرستان و عموم مردم و دانش‌آموزان برای دریافت کتب اهدایی عموم مردم و انتقال آنها به مخزن کتابخانه‌های عمومی شوش از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در سال‌جاری است.

وی افزود: مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان برگزار خواهد شد و همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی، تقدیر از کتابداران فرهنگی، حافظان قرآن، خبرنگاران نمونه، کتابخانه برتر شهرستان، کتابدار نمونه، عضو نمونه و ..... را برگزار خواهند کرد.

دیناروند تصریح کرد: در این هفته همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم، مسئولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهد گرفت و مهدهای کودک نیز به شکلی ویژه و با برنامه‌های خاص از این کتابخانه‌ها بازدید می‌کنند.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 20 تا 27 آبان ماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود./ج1

برچسب ها: خوزستان ، شوش ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.