استاندار اردبیل گفت: از مجموع تعهد اشتغال زایی استان تاكنون زمینه اشتغال 15 هزار و 502 نفر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: مجموع تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان 43 هزار و 907 نفر بود كه تاكنون زمینه اشتغال و تخصیص اعتبار به میزان 35 درصد محقق شده است.

وی با بیان این كه این میزان باید به 60 درصد می رسید گفت: با توجه به زمان باقیمانده از سال جاری كمی از برنامه و تعهدات استان عقب هستیم كه باید با كمك و همدلی بین مسوولان این كمبود را جبران كنیم.

استاندار اردبیل افزود: دستگاه ها و بانك ها با تعامل مثبت عملكرد بهتری از خود نشان داده اند اما این كافی نیست و با توجه به تعهد اشتغال استان و دغدغه هایی كه مسوولان در زمینه اشتغال زایی دارند توقع فعالیت بیشتر از روند معمول از دستگاه های ذیربط وجود دارد.

نیکزادبا ارایه گزارشی از عملكرد بانك های عامل گفت: تاكنون 65 درصد از اعتبارات مشاغل خانگی سال 90 توسط بانك های عامل پرداخت شده كه این میزان نشان دهنده عملكرد قابل قبول بانك های عامل است.

وی با اشاره به سهمیه بانك ها و دستگاه ها در زمینه مشاغل خانگی در سال 91افزود: میزان وام پرداختی در زمینه مشاغل خانگی در سال جاری همچون سال گذشته خواهد بود و در این زمینه افزایش و كاهشی نخواهیم داشت./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، زمینه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.