امام جمعه روانسر گفت: قرآن سرمایه‌ای بزرگ برای اسلام و جهانیان است و پیروی از آن‏ عامل مصونیت از گمراهی را فراهم می‌سازد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ملا‌عبدالله غفوری درسومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب مدارس علوم دینی اهل‌ سنت استان کرمانشاه که در شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار کرد: انس با قرآن کریم و توجه به آموزه‌های آن، سعادت دنیوی و اخروی فرد را به همراه دارد و هدف اصلی نزول قرآن، سعادت انسان‌ها است که این امر، تنها در سایه عمل به آیات آن به دست می‏آید.

غفوری با بیان اینکه قرآن، بهترین سند برای بیان عظمت پیامبر اکرم (ص) است، گفت: وحدت به عنوان بزرگ‌‌ترین نیاز امروز جهان اسلام به شمار آمده و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را می‌بندد.

وی تصریح کرد: پرداختن به فرهنگ غنی قرآنی کشور ما را در برابر تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی بیمه می‌کند.

امام جمعه روانسر با اعلام اینکه قرآن سرمایه‌ای بزرگ برای اسلام و جهانیان است، ادامه داد: پیروی از قرآن کریم ‏عامل مصونیت از گمراهی است.

در این دوره از مسابقات که با حضور شش مدرسه علوم دینی شهرستان‌های روانسر‌، جوانرود و پاوه در محل مجتمع فرهنگی هنری توحید روانسر برگزار شد 30 طلبه مدارس علوم دینی در سه رشته قرائت‌، ترتیل و حفظ ده جزء در فضایی روحانی و معنوی با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش حفظ ده جزء سرکوت ازکات و سیدناصر یوسفی به عنوان نفرات اول تا دوم معرفی شدند.

هیئت داوران سومین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب مدارس علوم دینی اهل‌سنت کرمانشاه در بخش قرائت محسن رستمی،  عدنان سعیدی و مجید کاکایی را به عنوان نفرات برتر اول تا سوم معرفی کرد و در بخش ترتیل یاسین کلانتری، سالار مرادی و  شعیب یزدانی نفرات اول تا سوم شدند.

نفرات منتخب و برگزیده این مسابقات به رقابت‌های قرآنی مدارس اهل‌سنت کشور اعزام می‌شوند.

این برنامه با همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه و با همکاری مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) روانسر برگزار شد./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، قرآن ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.