رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از پیشرفت 100 درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت در بیمارستان توحید جم خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهرداد حسین‌زاده در بازدید مسئولان از پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و تامین سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: بیمارستان توحید جم دارای امکانات بسیار خوب و مجهزی است و علاوه بر آن بیش از 33 مرکز درمانی وابسته به صنعت نفت به امر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان مشغول هستند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از پیشرفت 100 درصدی مجهزترین پلی‌کلینیک تخصصی وزارت نفت در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمان این پلی‌کلینیک با 100 درصد پیشرفت به پایان رسیده و مجهز کردن آن به امکانات پزشکی مورد نیاز در دست اقدام است.

حسین‌زاده تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز علاوه بر کاهش ازدحام در بخش درمانگاه‌های تخصصی، تعداد پزشکان متخصص نیز افزایش خواهد یافت و سطح ارائه خدمات درمانی در بیمارستان توحید به نحوه بسیار چشمگیری بالا می‌رود.

وی اضافه کرد: در این طرح تعداد 11 مطب تخصصی برای پزشکان و شش یونیت دندانپزشکی به همراه واحد عکسبرداری دندانپزشکی و همچنین بخش‌های آزمایشگاه طبی و داروخانه و اعزام پزشکی در نظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: واحدهای تشخیصی پزشکی بیمارستان همانند اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، برونکوسکوپی، تست ورزش و سونوگرافی در این ساختمان متمرکز خواهند شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به صورت چشمگیری گسترش یافته، ادامه داد: تجهیزات پیشرفته پلی‌کلینیک یاد شده با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده و با نصب این تجهیزات، خدمات رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش‌ها و مطب‌های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم آغاز می‌شود.

وی متذکر شد: هم اکنون بخش‌های بستری و سرپایی بیمارستان توحید جم از یکدیگر جدا شده و این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به دلیل کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی، در پی داشته است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.