معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیش از یک میلیون تن مصالح به مناطق زلزله زده حمل شده و یا در حال حمل می باشند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اشرف نیادر بازدید از روستاهای زلزله زده اهر افزود: با وجود وسعت زلزله که قریب به 5 هزار کیلومتر منطقه آذربایجان در شهرهای اهر، ورزقان، هریس، تبریز و قسمتی از جلفا و کلیبر را شامل می شود دراین زلزله اخیر آسیب دیده اما با تلاش جمعی و بسیجی وار کلیه دستگاه ها امروز با حمایت دولت از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و با لطف عنایت خداوند و مساعد بودن هوا دراین مناطق بزودی شاهد بهره برداری از اکثر واحدهای در دست احداث منطقه خواهیم بود.

وی گفت: در بازدیدی که از اکثر روستاهای مناطق زلزله زده ورزقان و اهر داشتم کانکس های 12 متری و 24 متر مسکونی و دامی نصب شده و ساخت و سازها با سرعت تمام ادامه دارد.

این مقام مسئول اهتمام جدی تمامی مسئولین را تسریع در امر ساخت و ساز و با تأمین امکانات لازم و مصالح مورد نیاز دراین مناطق اعلام کرد و افزود: با هماهنگی های انجام شده کلیه امورات مربوط به اقدامات زیربنایی اعم از گاز، آب، برق و سایر زیرساخت با همکاری ادارات خدماتی در حال اجرا می باشد که امیدواریم با اتمام اماکن مسکونی کلیه امکانات مورد نیاز روستائیان فراهم گردد.

وی  گفت: هم اکنون از چندین روستا بازدید کردیم و قریب به 30 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و در اماکنی که ساخت آنها تمام شده برخی مایحتاج ضروری از جمله فرش، اجاق گاز، تلویزیون و سایر ملزومات بصورت رایگان اهدا شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در کنار ساخت اماکن مسکونی دولت توجه ویژه ای به اماکن دامی دارد و اکثر اسکان موقت دامی در روستاها نصب شده و با مشارکت جهاد کشاورزی اماکن دامی نیز در حال ساخت می باشد. /س

برچسب ها: مصالح ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.