مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ، از کمک 50 میلیارد ريالی خیرین آذربایجان شرقی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در مناطق زلزله زده آذربایجان خبر داد.

دشتی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: براساس تفاهم نامه امضاء شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت اماکن مسکونی مددجویان به کمیته امداد حضرت امام(ره) تفویض شده و با بسیج امکانات و با همکاری نهادهای دست اندکار تلاش می کنیم تا آخر آبان ماه این ساختمان ها تحویل مددجویان گردد.

وی گفت: اکثر اماکن مسکونی در دست ساخت در مرحله اسکلت، سفت کاری و برخی نیز کلاًً به اتمام رسیده است و کمیته امداد در جهت اتمام کامل این اماکن قرار دادهای لازم را در بحث نازک کاری شامل سیم کشی، لوله کشی و سایر امورات داخل خانه انجام داده که امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم شاهد بهره برداری کامل مددجویان کلیه مناطق زلزله از این اماکن ساخته شده باشیم.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر خیرین استان آذربایجان شرقی جمعی از خیرین و افراد نیکوکار کشورمان از اقصی نقاط میهن اسلامی برخی نیازهای عمومی مددجویان را تقبل کرده اند که الحمداله با پیگیری های خود افراد و حضورشان در مناطق زلزله زده اکثرشان تحقق یافته است.

دشتی افزود: این نهاد علاوه بر تسهیلات ویژه دولت به مناطق زلزله زده کمکهای ویژه را از محل اعتبارات داخلی این نهاد و کمک خیرین برای تجهیز و تأمین مایحتاج ضروری مددجویان تحت پوشش انجام می دهد. /س

 

برچسب ها: کمک ، خیرین ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.