مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: جوانان عضو این جمعیت، در بیست و چهارمین دوره مسابقات « رقابت مهر»، مقام های برتر را كسب كردند.

سرپرست گروه اعزامی استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات « رقابت مهر»، با بیان اینکه؛  در رشته حفظ قرآن در گروه سنی 24 تا 29 سال نیز، پروین محمودی از شهرستان لردگان، مقام اول را كسب كرد، افزود: در این دوره از مسابقات، جوانان عضو جمعیت هلال احمر 32 استان كشور، در استان اصفهان، با یكدیگر به رقابت پرداختند.

زیبا امیدی فر، اظهار داشت: در رشته امداد كمك های اولیه، سمیه ذوالفقارزاده و سیده كوثر افضلی، مقام دوم كشوری و در رشته حمل تخصصی امدادی و توان افزایی نیز، سیده فاطمه اسحاقی، فاطمه رئیسی، زهرا پروانه و شراره فیروزی، مقام سوم كشور را كسب كردند.

امیدی فر تصریح كرد: در این دوره از مسابقات، 15 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، در پنج رشته حفظ قرآن، كمك های اولیه، اسكان اضطراری، حمل تخصصی توان افزایی، و زبان انگلیسی، با جوانان دیگر استان ها به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقات « رقابت مهر»، از ششم تا نهم آبان ماه، ویژه خواهران برگزار شد و از 9 تا 12 آبان هم ویژه برادران، در حال برگزاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.