مدير آموزش و پرورش شهرستان قرچك گفت: يكي از عوامل پيشرفت تحصيلي، سلامت جسمي و رواني دانش آموزان است كه براي پيشگيري از بيماري ها و ارتقاي سلامت جسمي لازم است دانش آموزان مورد ارزيابي قرار گيرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ هوشنگ كوليوند در رابطه با طرح سلامت جسمي دانش آموزان، اظهار داشت: در جهت ارتقاي سلامت جسمي و رواني دانش آموزان، به ويژه دانش آموزان نيازمند در اجراي اين طرح است.
وي در رابطه با مداواي رايگان دانش آموزان، تصريح كرد: در بخشنامه اي كه از سوي كارشناس بهداشت اين اداره به آموزشگاه ها ارسال شده، از مربيان و رابطين سلامت مدارس خواسته شده تا دانش آموزاني كه داراي مشكل جسمي هستند، به پزشك مستقر در اداره ارجاع داده شوند.
هوشنگ كوليوند در رابطه با سلامتي جسمي دانش آموزان، افزود: دانش آموزان آيندگان و عامل پيشرفت كشور هستند، در نتيجه بايد از سلامتي كامل جسمي و رواني برخوردار باشند تا قله هاي پيشرفت علم را در كشور شكوفا نمايند و اداره بهداشت آموزش و پرورش بايد سلامتي جسمي دانش آموزان را تضمين كند.
وي در رابطه با مداواي رايگان سلامتي دانش آموزان، خاطرنشان كرد: دانش آموزان با مراجعه به مربي بهداشت و دريافت معرفي نامه، مي توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش در بيمارستان ها به صورت رايگان، مداوا شوند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار