مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: فدراسیون فوتبال در بحث جام حذفی و تیم ملی فوتسال بسیار ضعیف عمل کرده است.

صادق درودگر مدیر عامل باشگاه ملوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال به مسائلی اعتراض داشتم، فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتسال کاملا بی توجه بود و برای این تیم هیچ کاری نکرد، تیم ملی فوتسال ما به مسابقات جهانی اعزام شده اما هیچ کار روحی برای این تیم انجام نشد تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بالایی وارد مسابقات شوند.

فدراسیون وظیفه داشت از تیم ملی فوتسال حمایت کند و پاداش خوبی برای آنها در نظر بگیرد اما چنین کاری را نکردند.

وی افزود: چرا جام حذفی را برگزار نمی کنند؟ اصلا معنی نمی دهد که جام حذفی را از برنامه فوتبال ایران حذف کرده اند، این ضعف فدراسیون فوتبال است که نمی تواند جام حذفی را برگزار کند. اگر بحث بر سر حضور تیم های لیگ برتری است که باید بگوید تیم های لیگ برتری در دور دوم به مسابقات جام حذفی اضافه می شوند و مشکلی برای آنها و تیم ملی به وجود نمی آید چرا که تیم های لیگ برتری تنها 5 بازی در جام حذفی برگزار می کنند.

 وي در ادامه گفت: در مورد تخلفات انتخابات هیات فوتبال فارس هم باید بگویم که کفاشیان اعتبار فوتبال یک مملکت را فدای یک استان کرده است، اسناد و تخلفات دراین رابطه کاملا مشخص است و کفاشیان حق ندارد از تقلب دفاع کند، اگر کفاشیان امروز از تقلب استان فارس دفاع می کند،  حق ندارد با تبانی تیم ها و دوپینگ بازیکنان برخورد کرده و آنها را محروم کند. کفاشیان به عنوان رئیس فوتبال ایران به لحاظ فنی سطح بالایی نداشته اما آدم صادقی بود و نباید این صداقت را از بین ببرد.
 
مدیر عامل باشگاه ملوان اظهار داشت: بنده نسبت به تخلفات و مشکلاتی که در فدراسیون وجود دارد، معترض هستم اما به عنوان یکی از اعضای مجمع در مورد برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری کفاشیان صحبت نمی کنم. چون تیم ملی در حال حاضر مسابقات مهم و سرنوشت ساز جام حذفی را در پیش دارد و نباید وارد چنین مسائلی شویم اما به عنوان یک عضو مجمع با قانون شکنی مبارزه و این اتفاقات را پیگیری می کنم .

وی افزود: آقای آیت اللهی در جايي گفته است که شیر دهان درودگر را سوزانده اما به ماست فوت کرده است، چرا که بنده به انتخابات مجمع استان فارس اعتراض داشتم. آقای آیت اللهی ،‌خودتان با این حرف، خودتان را ماست تلقی کردید ولي ما دنبال این هستیم که یک شیر بالاي سر این فوتبال باشد نه شخصيت هاي به اصطلاح ماست مثل جنابعالي که در راس فدراسیون هستید.

 او در ادامه گفت: به مدیریت کفاشیان  از 20 نمره 9 می دهم چون او از نظر من تجدید شده و باید تک ماده کند،  کفاشیان اگر می خواهد قبول شود، باید مسابقات را منظم برگزار کند و به باشگاهها به عنوان اساس فوتبال احترام بگذارد، او بایدخود کامگی را کنار گذاشته و در راه درآمد زایی فوتبال ایران تلاش کند.

 درودگر در پایان گفت: کفاشیان باید بیشتر از شوخی به جدیت در فوتبال توجه کند و درنهایت به آدم های شایسته و توانمند اهمیت داده و از آنها در فدراسیون کمک بگیرد، او دنبال آدم های باز نشسته  نباشد و دنبال جوانان تحصیل کرده باشد، چرا که جوانهای ما بیکار هستند، اما بعضی ها 5 تا شغل دارند./آق
برچسب ها: درودگر ، باشگاه ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.