سومین روز از نمایشگاه مطبوعات در حالی ساعات پایانی خود را می گذراند که به جمعیت بازدید کنندگان همچنان اضافه می شود و اتفاقات جالبی نیز در حال رخ دادن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات ساعات پایانی کار خود را در حالی طی می کند که میهمانان مختلفی در غرفه خبرگزاری فارس حاضر شده اند و از نزدیک با نحوه تولید و انتشار خبر آشنا شدند.
 
ساعت 9 صبح؛ آغاز سومین روز
 
از صبح امروز کار نمایشگاه نوزدهم در سومین روز خود آغاز شد و عموم مردم در نمایشگاه حاضر شدند. گروه های دانش آموزی، عموم مردم، مسئولان، نمایندگان مجلس و ... با حضور خود در مصلی تهران از نزدیک با کارکرد رسانه های مختلف آشنا شدند.
 
غرفه خبرگزاری فارس نیز امروز شاهد مهمانان مختلفی بود و همچنین نشست های متنوعی با موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با حضور بازدید کنندگان و اصحاب رسانه برگزار شد.
 
معاون سابق پلیس فتا، وزیر دولت سازندگی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، مسئول بسیج جامع زنان کشور، فرمانده نیروی انتظامی، خانواده شهید احمدی روشن، رئیس فدراسیون قایقرانی و ... از جمله مهمانان امروز غرفه خبرگزاری فارس تا این لحظه بودند.
  
تشویق تیم استقلال در مقابل غرفه روزنامه پرسپولیس
 
امروز نیز دانش آموزان مقاطع مختلف در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور پیدا کردند. گروه های مختلف دانش آموزی نیز همانند روز گذشته بزرگترین روزنامه دیواری را درغرفه دانش آموزی نمایشگاه ساختند.
 
در این میان گروهی از دانش آموزان پسر که لباس فرم آبی رنگ به تن داشتند در مقابل غرفه روزنامه پرسپولیس به تشویق تیم استقلال پرداختند که توجه اکثر مردم را به خود جلب کردند.

مصدوم شدن یکی از مراجعه کنندگان در نمایشگاه
 
همچنین امروز متاسفانه برای دومین بار یکی از مراجعه کنندگان که سن بالایی هم داشت در مقابل غرفه روزنامه دنیای اقتصاد یکباره به زمین خورد که متاسفانه در این حادثه وی هوشیاری خودش را تقریبا از دست داد و سر وی نیز شکست.
 
در هنگام رخ دادن این اتفاق بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به بالای سر وی رسید و او را به همراه سایر مردم کمک کرد.
 
متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف مجریان نمایشگاه ماموران اورژانس حاضر در مصلی پس از گذشت زمان طولانی برای مداوای وی حاضر شدند.
 
یکی از ماموران اورژانس که نخواست نام وی ذکر شود به خبرنگار فارس در این زمینه گفت: متاسفانه مسئولانی که از ما درخواست کردند در ایام برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی حضور داشته باشیم هیچ وسیله ارتباطی اعم از یک خط تلفن یا بی سیم در اختیار ما قرار ندادند.
 
وی افزود: اگر در مصلی یا شبستان اتفاقی رخ دهد تا به گوش ما برسد زمان زیادی سپری می شود و ممکن است در این میان اتفاقات بدتری رخ دهد.
 
تکمیل موزه مطبوعات پس از گذشت 3 روز از افتتاح نمایشگاه
 
همچنین امروز تعدادی از افراد در محل موزه مطبوعات به نصب پنجره برای این موزه مشغول بودند. آنها درباره دلیل این کار گفتند که این موزه قرار نبود پنجره داشته باشد اما مسئولان نمایشگاه تصمیم گرفتند که روی آن پنجره ای نصب شود.
 
ادامه فعالیت خبرگزاری فیلتر شده در نمایشگاه
 
خبرگزاری روسی که امسال در بخش بین الملل نمایشگاه حضور دارد بخش انگلیسی زبان این خبرگزاری همچنان فیلتر است.
 
شنیده ها حاکی از آن است که این قسمت سایت خبرگزاری روسی به دلیل مسائل فنی فیلتر شده نه به دلیل انجام جرایم رسانه ای. با این حال سالها پس از گذشت سه روز هنوز مشکل این خبرگزاری میهمان در نمایشگاه مطبوعات حل نشده است.

منبع: خبرگزاري فارس

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.