کارشناس فوتبال اظهار داشت: دیگر نباید فرصتی به ژوزه داده شود زیرا و در این مدت هیچ کمکی نتوانست به پرسپولیس کند و در این 20 روز تعطیلات باید تغییراتی انجام شود.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: دیگر نباید فرصتی به ژوزه داده شود، زیرا نتوانست در این بازیهای انجام شده کمکی به تیم کند و این 20 روز تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای ایجاد تغییرات در تیم است.

وی افزود: ژوزه هیچ کمکی به ایجاد دوستی و اتحاد بین بازیکنان نکرد و هنوز با چند بازی نتوانسته است سیستم تیم و بازیکنان بشناسد و دائماً بازیکنان و سیستم را تغییر می دهد و فقط وعده سال بعد را می دهد در حالی که معلوم نیست سال بعد چه کسی مدیر است و چگونه برنامه ریزی خواهد کرد.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: ژوزه دائماً توپ را در زمین حریف می اندازد و بحث سال بعد را پیش می کشد، اواگر می توانست احساس با این بازیکنان و امکانات خوب می توانست نتیجه بگیرد، زیرا ما در همه پست ها بهترین بازیکنان را داریم، فقط مقداری خط هافبک دفاعی ما ضعیف است.

پیوس در خصوص علی کریمی گفت: ژوزه به دنبال منفعت خود است و اخراج کریمی نیز به نفع او است ولی رویانیان باید با قدرت جلوی او بایستد و از کریمی حمایت کند زیرا ژوزه با نتیجه نگرفتن پول خود را می گیرد و می رود ولی بازگشت کریمی به نفع تیم است وباعث خوشحالی هواداران می شود.

وی در ارتباط با برگزار نکردن جام حذفی گفت: از نظر من فدراسیون برنامه ریزی خوبی انجام داده است زیرا با رفتن ما به جام جهانی نگاه کشورهای اروپایی به تیم ملی کشور ما بر می گردد و این به لیگ وبازیکنان ما کمک خواهد کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصريح کرد: در اولویت فوتبال ما ابتدا جام جهانی و بعد جام حذفی است، انشاله اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند این برگزار نکردن جبران می شود و زیرا هرچه بازیها سبک تر باشد به نفع بازیکنان تیم ملی است.

وی در پایان گفت: انشاله تیم ملی بتواند موفقیت های خوبی کسب کند و ما می توانیم در سال آینده جام حذفی را هرچه بهتر برگزار کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار