لايحه مجازات اسلامي، بازسازی مناطق زلزله‌زده، ديدار حدادعادل با آيت‌الله مصباح يزدي، ایجاد سفارتخانه آمریکا در ایران، افشاگري از جريان انحرافي، شکايت مهدي هاشمي از 9 روزنامه و سايت خبري و قصد هيات اروپايي براي ديدار با نسرين ستوده از مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است:


تكليف لايحه مجازات اسلامي تا دو هفته آينده مشخص خواهد شد
عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس با بيان اينكه لايحه مجازات اسلامي تا دو هفته آينده تعيين تكليف خواهد شد، گفت:‌ اين لايحه هم‌اكنون در كميسيون قضايي در حال بررسي و رفع ابهام است.


بازگويي سياست‌هاي ايران در كانادا / هرگز اسرائيل را به رسميت نمي‌شناسيم
رئيس هيئت پارلماني مجلس شوراي اسلامي اعزامي به بين‌المجالس IPU در نشست خبري به تشريح دستاوردهاي اين سفر پرداخت.


جلسات ويژه مجلس با وزارت نفت براي تامين منابع مالي پروژه‌هاي صنعت نفت/ اولويت بر توسعه ميادين مشترك است
عضو كميسيون انرژي مجلس، از برگزاري جلسات اين كميسيون با وزارت نقت براي تامين و تقويت منابع مالي پروژه‌هاي وزارت نفت به ويژه توسعه ميادين مشترك، از طريق بودجه و احكام بودجه‌اي سال آتي خبر داد.



70درصد بازسازی مناطق زلزله زده انجام شد/ دستگیری توزیع‌کنندگان غذا و داروی فاسد
استاندار آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای مردم مناطق زلزله زده این استان، گفت: عده‌ای افراد که اقدام به پخش کنسرو و داروی تاریخ مصرف گذشته در این مناطق می‌کردند، با هوشیاری مسئولان امنیتی دستگیر شدند.



شرایط بازنشستگى بیمه شدگان تامین اجتماعى تعیین شد
با موافقت دولت، آیین‌نامه اجرایی بند (66) قانون بودجه سال 1391 کل کشور برای اجرا ابلاغ شد.


خاتمي نگران و ناراحت چيست؟
عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: به نظر مي‌رسد خاتمي نگران بر‌چيده شدن بساط سوءاستفاده مالي زمان خود تحت نام شهرام جزايري، معاشرت و دست دادن با زنان در غرب، از دست دادن نطق‌هاي خود در مورد سکولاريزه و تمدن غرب و جلسات شبانه و روزانه است.


داعيه‌داران دلسوزي براي نظام چرا در فتنه 88 سکوت کردند؟

عضو جامعه روحانيت مبارز با مطرح کردن سوالي ادعاي دلسوزي سران سوخته جريان اصلاحات را زير سوال برد و گفت: چرا جريان اصلاحات آن زمان که موج توهم تقلب در انتخابات 88 را ايجاد کرد مدعي دلسوزي براي نظام و مردم نشدند؟!



حدادعادل امروز با آيت‌الله مصباح يزدي ديدار مي‌كند/ دیدار انتخاباتی نیست

رييس دفتر آيت‌الله مصباح يزدي خبر داد: امروز غلامعلي حداد عادل به ديدار آيت‌الله مصباح يزدي خواهد رفت.


سياست‌ دستگاه ديپلماسي براساس قرابت با دانشگاه رقم مي‌خورد
مهمانپرست دعوت اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه اول) براي حضور در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و پاسخگويي به سوال‌ها و ابهامات دانشجویان را پذيرفت.


"حمايت از برند ملي" امري که همگان بايد به آن الزام داشته باشند
رييس ستاد دانشجویی حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به ارتباط صنعت و دانشگاه براي حمايت از توليد ملي در کشور گفت: حمايت از برندهاي ملي امري است که بايد همگان به آن الزام داشته باشند.


رژیم صهیونیستی به ابعاد قدرت نظامی ایران پی برده است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بيان اين‌که رژیم صهیونیستی قادر نیست علیه ایران اقدام نظامی انجام دهد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به هر تهاجمی پاسخ پشیمان کننده‌ای خواهد داد.


عده اي در داخل ناآگاهانه دست روي دست دشمن مي‌گذارند/ راهنمايي و رانندگي پاسخگو باشد
دبير قرارگاه مرکزي راهيان نور با بيان اينکه عده‌اي در داخل، ناآگاهانه دست روي دست دشمن مي‌گذارند،‌ گفت: اگر مشخص شود که اتوبوس واژگون شده در بروجن نقض فني داشته، بايد راهنمايي و رانندگي پاسخگو باشد.



ادعای ایجاد سفارتخانه آمریکا در ایران بازی سیاسی برای رقابت انتخاباتی/ از سلامتی زائران ربوده شده اطمینان کامل داریم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات آمریکایی ادعاهای مستقیم و غیر مستقیم توسط برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند که به دنبال اهداف سیاسی خاصی بوده و تنها برای رقابت‌های انتخاباتی اینگونه ادعاها را مطرح می‌کنند.



ممنونیم که به خاطر ما زندگی مردم اروپا را نادیده گرفتید
آویگدور لیبرمن در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از وی به این دلیل که «فشار اقتصادی وارده به مردم اروپا را نادیده گرفته» و «با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی درخواست اسراییل برای تشدید تحریم علیه ایران را پذیرفته» تشکر فراوان کرده است.


افشاگري از جريان انحرافي دليل فيلتر شدن سايت زاهدان پرس
مدير‌مسئول سايت خبري زاهدان‌پرس گفت: پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان‌پرس که در حوزه مسائل جنوب شرق کشور ، جریان وهابیت و گروه‌های تروریستی تاکنون ده‌ها گزارش افشاگرانه منتشر کرده از شب گذشته گذشته فیلتر شده است.



شکايت مهدي هاشمي از 9 روزنامه و سايت خبري/ اعتراض به دادگاه براي اتمام بازداشت موقت مهدي
وکيل مهدي هاشمي از شکايت موكلش از 9 روزنامه و اعتراض به دادگاه براي اتمام بازداشت موقت مهدي خبر داد.


پشت پرده قصد هيات اروپايي براي ديدار با نسرين ستوده چه بود؟
نسرين ستوده مدعي دفاع از حقوق بشر و حقوق زندانيان تاكنون به صورت هدفمند از برخي گروهك‌هاي تروريستي و عوامل آن‌ها كه به بمبگذاري و كشتن بسياري از افراد بي گناه اعتراف داشته‌اند حمايت كرده است. به عنوان مثال وي پس از اعدام تروريست جنايتكار عضو گروهك اسرائيلي "تندر" مدعي شده بود: «قوه قضائيه اراده كرده بود تا او را قرباني كند!» اين حمايت صريح و بي شرمانه ستوده از آن تروريست خطرناك در حالي صورت گرفت كه از منزل او و همراهش 8 بمب آماده انفجار و 150 كيلوگرم مواد اوليه براي ساخت بمب كشف شد و نامبرده اعتراف كرده بود كه طراحي براي انفجار در چند محل زيارتي و چندين حوزه راي گيري مهم را در دستور كار خويش داشته است.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار