فضای سبز منطقه 16 با وسعت 290/32 هکتار است که سرانه فضای سبز نیز برای هر نفر معادل 9/19 مترمربع نشان دهنده وضع مطلوب فضای سبز این منطقه است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هومن نصیری، معاون امور شهری و فضای سبز منظقه 16 افزود:‌ به منظور افزایش سرانه های فضای سبز و ایجاد محیطی زیبا و دلپذیر برای شهروندان، کاشت 000/40 بوته نشاء فصلی را در بوستان های شهید رجایی، تختی، شهید اکرامی بازیاف، رفیوژ ابریشم آغاز کرد.
وی ادامه داد: 245 اصله درخت صنوبر، توت، زیتون تلخ،‌ زبان گنجشک نیز در بوستان رز و خیابان فداییان اسلام و کندرو شهید رجایی کاشته شد.
وی تصریح کرد: کاشت گیاهان دارویی نظیر آلوئه ورا به تعداد 700 بوته در ناحیه 5 شهرداری واقع در بوستان شهید رجایی کاشته شد تا شهروندان بتوانند از نظر موارد طبی این گیاه را به طور مطلوب مورد استفاده قرار دهند.
نصیری با اشاره به ایجاد 40 عدد مبلمان پارکی و 20 نیمکت فلزی تصریح کرد:‌ با استفاده از طراحی شهری در بوستان فلاحتی 20 نیمکت فلزی نصب شد.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه16 خاطر نشان کرد: به منظور پیش گیری از آبگرفتگی و تجمع آبهای زیرزمینی، اکیپ های فوریتی سامانه 137 نیز در مواقع آماده رفع مشکلات کانال های سرپوشیده هستند و این اکیپ در اقدامی نسبت به رفع آبگرفتگی در ناحیه 5 شهرداری این منطقه با نصب دریچه و برداشتن سنگدال مشکل آبگرفتگی را حل کردند./ل
برچسب ها: افزایش ، سرانه ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار