یکی از کارمندان سفارت فرانسه در اردن به منظور شناسایی موقعیت مکانی مقبره یاسر عرفات و فراهم کردن زمینه ورود دو هیئت تحقیقاتی سوییس و فرانسه، از چند روز پیشتر به رام الله رفته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، یک کارگذار حکومتی دولت فرانسه چند روزی است که در رام الله به سر می برد. هدف از سفر این شخص شناسایی موقعیت مکانی مقبره یاسر عرفات و زمینه سازی برای ورود هیئت فرانسوی به آن منطقه است تا نمونه گیری های لازم از جسد عرفات را عملی کند.
روزنامه "الحیات" چاپ لندن شخص مذکور را از کارمندان سفارت فرانسه در اردن معرفی کرد، و افزود این شخص در روز بیستم ماه جاری به رام الله وارد شده تا طبق درخواست همسر عرفات مقدمات لازم برای اجرای تحقیقات بر روی جسد عرفات را فراهم کند.
برخی منابع نیز فاش کردند که چند روز پیش یک هیئت فلسطینی به سوییس رفته و طبق درخواست دولت با آزمایشگری که قرار است بر روی جسد عرفات کار کند گفتگوهایی انجام داده است. هیئت مذکور برای مذاکره با گروه قضایی فرانسوی مسئول در این امر هم اکنون در فرانسه به سر می برد.
گفتنی است، دو هیئت سوییسی و فرانسوی به منظور اجرای عملیات مشترک و برای نمونه گیری از جسد یاسر عرفات به طور همزمان به رام الله وارد خواهند شد.
قرار است هیئت های مذکور پایان ماه اوت به رام الله وارد شوند.
برچسب ها: فرانسوی ، رام اله ، عرفات ، قبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار