شهرکرد /

استاندار چهارمحال و بختیاری، پرداخت سریع خسارت بیمه حادثه دیدگان بروجنی را خواستار شد

استاندار چهارمحال و بختیاری، بر لزوم پرداخت سریع خسارت بیمه ای حادثه دیدگان بروجنی تأكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علی اصغر عنابستانی، در دیدار با مدیران عامل شركت های بیمه دانا، رازی و ایران، و و معاون نظارت بیمه مركزی ایران، در شهركرد اظهار داشت: پرداخت خسارت بیمه ای جان باختگان، می تواند بخشی از دردهای روحی و روانی بازماندگان حادثه را جبران كند.  

وی افزود: این حادثه، صدمه روحی بزرگی به خانواده های جان باختگان و مجروحان، و هم به مردم و مسئولان استان وارد كرد.

عنابستانی ادامه داد: اقدامات بررسی وقوع این حادثه و نیز مراحل قانونی پرداخت خسارت از جمله حصر وراثت، با جدیت در حال پیگیری است و در صورت اثبات وجود عوامل انسانی در بروز این حادثه، با عوامل آن، برخورد قاطع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: اردوهای راهیان نور در فضای فرهنگی جامعه و حتی فرامنطقه ای، بی نظیر، و بیمه كننده تفكر ایثار و شهادت مردم ایران است.

عنابستانی اظهار داشت: رسانه های بیگانه و برخی رسانه های داخلی، با ایجاد جنجال های روانی و فرافكنی، به دنبال خدشه دار كردن فرهنگ ایثار و شهادت، و حرکت مقدس راهیان نور بودند كه نقشه های آنها با بصیرت مثال زدنی مردم بروجن و خانواده های جان باختگان خنثی شد.

مدیران عامل شركت های بیمه ای 'دانا، ایران و رازی ' و معاون نظارت بیمه مركزی ایران در این نشست، آمادگی خود را برای پرداخت خسارت بیمه ای جان باختگان اعلام كردند.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.