شهرکرد / معاون نظارت بیمه مركزی ایران؛

خسارت جان باختگان سانحه اتوبوس دانش آموزان بروجنی، پرداخت می شود

معاون نظارت بیمه مركزی ایران، از آمادگی كامل صنعت بیمه، برای پرداخت خسارت جان باختگان سانحه اتوبوس دانش آموزان بروجنی خبر داد.

سید كاظم دلخوش، در دیدار مدیران عامل بیمه های دانا، رازی و ایران با استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی خسارت جان باختگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی، اظهار داشت: صنعت بیمه، با تمام توان در كنار مدیران اجرایی و بازماندگان این سانحه و آماده پرداخت خسارت بیمه جان باختگان و مصدومان این سانحه است.

وی افزود: در نشست های متعدد بررسی سانحه اتوبوس دانش آموزان بیمه مركزی با بیمه های بخش خصوصی كشور تلاش می شود، هر چه سریعتر خسارت افراد پرداخت شود.

مدیرعامل شركت بیمه دانا، نیز در این دیدار، با بیان اینكه؛ این بیمه با پایانه های مسافربری نسبت به پرداخت خسارت ناشی از فوت تصادفات، قرارداد همكاری دارد، گفت: این بیمه، با تعیین حصر وراثت، آمادگی كامل دارد خسارت جان باختگان را در سریع ترین زمان پرداخت كند.

مدیرعامل بیمه رازی و بیمه ایران نیز در این جلسه، از آمادگی كامل شركت های بیمه ای زیر نظارت خود برای پرداخت غرامت بیمه ای جان باختگان خبر دادند.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.