هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با جشنواره بین المللی کشورهای جاده ابریشم، در نمایشگاه جهانگردی و صنایع دستی مشهد شرکت می کنند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، اظهار داشت: این نمایشگاه، از هشتم تا دوازدهم ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.

مهرداد ئیسی گفت: هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در رشته های چاپ قلمکار، نمد، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، و معرفی جاذبه های گردشگری و آئین های سنتی استان چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه شرکت می کنند.

وی ادامه داد: پنج هنرمند استان چهارمحال و بختیاری در بخش صنایع دستی، چهار هنرمند در بخش سیاه چادر عشایری و سه نفر نیز برای معرفی جاذبه های گردشگری استان، به این نمایشگاه اعزام می شوند.
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری همایش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی همزمان با این نمایشگاه هم خبر داد و گفت: یکی از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در این همایش، به ارائه مقاله و سخنرانی می پردازد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.