عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: در هفته های گذشته اتفاقاتی در پرسپولیس روی داده است که نویدبخش است و ما را به آینده تیم امیدوار می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حمید استیلی که پیش از بازی با مس کرمان گفته بود ظرفیت های پرسپولیس هنوز به ظهور نرسیده است  گفت: هر چند بازی هایی که برابر سایپا و راه آهن انجام شد از نظر فنی نسبت به بازی های قبل از آن رشد خوبی را نشان می داد اما بازیکنان حتی در آن دیدارها از پتانسیل واقعی خود دور بودند.
وی ادامه داد: با بازیکنان و مربیانی که در پرسپولیس گرد هم آمدند و زحماتی که مدیریت برای انجام تعهدات متحمل می شود، پرسپولیس واقعی را ندیده ایم. در سه بازی قبل از مس شرایط بهتر شده بود اما مطلوب نبود ولی در مجموع شرایط تیم امیدوارکننده است. هر چند وضعیت تیم در جدول چنین احساسی را به هواداران نمی دهد. الان فکر و ذکر همه ما این است که پرسپولیس موفق شود. تمام خانواده پرسپولیس باید متحد و همدل باشند. در داخل تیم هم اتفاقات خوبی روی داده است.
 پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: دوندگی و جنگندگی را بیش از پیش در پرسپولیس می بینیم. بازیکنان برای هم، دل می سوزانند و تیم اتحاد خودش را به دست آورده است. این درست که در بازی با مس غافلگیر شدند اما در همان بازی با راه آهن می دیدیم بازیکنان خارج از پستی که داشتند برای جمع کردن اشتباه دیگری حرکت می کردند. اینها اتفاقات نویدبخشی است. من امیدوارم مشکل کریمی هم حل شود تا با این اتحاد که در تیم بوجود آمده، یک پرسپولیس متفاوت را قبل از شروع نیم فصل دوم ببینیم.
استیلی درباره ارزیابی خود از شرایط و آینده تیم در جدول لیگ خاطر نشان کرد: پیش بینی آسان نیست، چون شرایط امتیاز دادن تیم های بالای جدول هم تعیین کننده است اما در اینکه پرسپولیس در مسیر پیشرفت قرار دارد شک نداریم. حالا باید سرعت پیشرفت بیشتر باشد. ارزیابی من این است که این تیم با توجه به مجموعه امکاناتی که فراهم شده است تا اینجا در بهترین حالت، پنجاه درصد توانش را نشان داده است. بخش اعظم انرژی تیم هنوز آزاد نشده است.
وی با اشاره به تعطیلی چند باره رقابت های لیگ برتر پس از رقابت های هفته چهارم گفت: بدون آنکه قصد بهانه جویی داشته باشیم، این یک واقعیت تلخ است که با توجه به تعدد ملی پوشان، پرسپولیس از این جهت آسیب پذیر است و تاثیر این مساله در روند حرکتی تیم نمود خواهد داشت. البته من امیدوارم تیم ملی با پیروزی بر ازبکستان هم به جام جهانی نزدیک شود و هم بازیکنان مثل بازی با کره با شرایط روحی و روانی خوبی به تیم برگردند.
 استیلی در پایان درباره عدم برگزاری جام حذفی افزود: برگزاری جام حذفی در هر شرایطی بهتر از عدم برگزاری آن است و بر اساس اصول برنامه ریزی و آماده سازی تیم ها منافاتی هم با مصحلت تیم ملی ندارد. برگزاری جام بدون ملی پوشان هم صدمات جدی به پرسپولیس وارد می کند. قرارداد بازیکن با باشگاه است و نباید باشگاه ها به عنوان ستون اصلی فوتبال متضرر شوند. در حال حاضر همین تعطیلات طولانی پرسپولیس را در لیگ برتر دچار اشکال کرده است و حداقل حق باشگاه برای حضور در جام حذفی با تمام نفراتش نباید نادیده گرفته شود. البته تیم ملی هم مهم است و باید در چارچوب مشخصی حمایت کامل بشود./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار