ولید دنده در گفتگو با
خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: توزیع اقدام آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی بین پزشکان کاروان، ارائه راهنمایی و مشاوره های تلفنی به پزشکان کاروان، تهیه و ارسال پیامک های ضروری و آموزشی به پزشکان کاروان، شناسایی و بررسی و کنترل اپیدمی ها توسط کارشناسان بهداشت و درمان، انجام هماهنگی های لازم با پزشکان کاروان در خصوص اداره بیماران اعزامی در پروازهای ایران، و همچنین در جلسات مناطق 6 گانه، ارزیابی عملکرد و بررسی کیفیت ارائه خدمات درمانی پزشکان در طول سفر به زائرین بوده است.
وی در خصوص نوآوری این مدیریت در حج سال جاری خاطر نشان کرد: یکی از کارهای جدید این مدیریت تعییین پزشک مسئول برای هر مجموعه (هتل ها) جهت هماهنگی برنامه ریزی شیفت های پزشکان مقیم و تعیین نفرات برای نظارت های بهداشتی در مجموعه کاروان بود. /ل