سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فوتبال کشورمان تحت تأثیر حاشیه ها است که بازیکنان اسیر حواشی هستند.

عبداله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پرسپولیس درباره کیفیت بازیکنان فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان فوتبال کشورمان اسیر حاشیه ها هستند که در داخل تیم و خارج از مستطیل سبز گریبان بازیکنان را گرفته است به طور مثال، بازیکنان در مهمانی های مختلف شرکت می کنند واین مهمانی ها که اکثراً شبانه است عملکرد بازیکنانمان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی در مورد صحبت های کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال که بازیکنان ایرانی کم تر از 6 کیلومتر در زمین می دوند گفت: بازیکنان فوتبال کشورمان با حواشی که خارج زمین دراند نمی تواند عملکرد مناسبی را در طول بازی داشته باشند و دوندگی آنها به 6 کیلومتر می رسد که با این حرف کی روش موافق هستم چون بازیکنان دیگر انگیزه کافی برای بازی در تیم های خود ندارند.

ویسی در مورد دیدار حساس پیکان و پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پیکان فردا بازی حساس را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس خواهند داشت چون پرسپولیس به دنبال پیدا کردن روند ثابتی در این هفته ها است ودر بازی با ما سعی دارد که از بحران خارج شود.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس از این تیم فقط پیروزی می خواهند وما برای پیروزی در مقابل پرسپولیس کار سختی داریم که بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام می دهند و در ضمن هم قسم شده اند که با 3 امتیاز بازی را ترک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اکیدوارم در بازی فردای پرسپولیس و پیکان هواداران و تماشاگران این بازی یک دیدار مهیج و دیدنی را شاهد باشند تا از یک بازی زیبا لذت ببرند.

وی در مورد مقایسه این دیدار به ال کاسیکو ایران اظهار داشت: من اندیشه ها و تفکرات خود را به بازیکنان تیمم منتقل کردم و آنها باید وظایف خود را انجام بدهند و ژوزه سرمربی پرسپولیس نیز یک مربی پرتغالی است که تفکرات مربیان پرتغالی را دارد ولی همه اتفاقات و نتیجه دیدار پرسپولیس وپیکان در زمین مشخص می شود./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار