مدير‌مسئول سايت خبري زاهدان‌پرس گفت: پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان‌پرس که در حوزه مسائل جنوب شرق کشور ، جریان وهابیت و گروه‌های تروریستی تاکنون ده‌ها گزارش افشاگرانه منتشر کرده از شب گذشته گذشته فیلتر شده است.

مهدي جهانتيغي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه خبری و تحلیلی زاهدان‌پرس که در حوزه مسائل جنوب شرق کشور ، جریان وهابیت و گروه‌های تروریستی تاکنون ده‌ها گزارش افشاگرانه منتشر کرده از شب گذشته فیلتر شده است.

وي افزود: اين سايت خبري از 3 سال پيش با هدف دفاع از گفتمان رهبري و اسلام ناب توسط دانشجويان ارزشي آغاز به‌كار كرد.

جهانتيغي با اشاره به اينكه فعاليت رسانه‌اي این سایت تاکنون سبب عصبانیت بسیاری از عناصر ضدانقلاب فعال در حوزه اقلیت‌های قومی و مذهبی در خارج از کشور شده است، تصريح كرد: اين امر به دلیل افشاگری‌های متعدد از پشت‌پرده برخی جریانات وهابی در سطح کشور مورد هجمه رسانه‌ای و تهدید علنی گروهای تروریست همچون گروهک عبدالمالكي(جند‌الشيطان) و جريان وابسته به فتنه بوده است.

مدير مسئول اين سايت ادامه داد: انتقاد از استاندار جديد سيستان و بلوچستان به دليل برخي انتصابات‌ فاميلي بوده كه از سوي جريان انحرافي هدايت مي‌شد و افشاگري‌هاي اين سايت در اين زمينه باعث شكايت حاتم نارويي استاندار سيستان از اين سايت شد.

وي اظهار داشت: میان درخواست عناصر ضد‌انقلاب، وهابی و جریان فتنه و انحراف برای برخورد با این رسانه ارزشی چه ارتباطی وجود دارد در حالیکه روزنامه‌ها و سايت‌هاي وابسته به جريان‌هاي تندرو بسياري وجود دارد كه برخوردي با آن‌ها صورت نگرفته است.

جهانتيغي با اشاره به حادثه تروريستي توسط گروهك انصار در چابهار تصريح كرد: طي روز‌هاي اخير اعضاي اين گروه تروريستي مطالبي را عليه سايت زاهدان‌پرس منتشر كرده‌اند.

مدير‌مسئول سايت زاهدان پرس در پايان خاطرنشان كرد: بنابر آنچه كه در برخي رسانه‌هاي ارزشي منتشر شده، انتصاب برخي استاندارن در سال اخير تحت نظارت جريان انحرافي بوده است همچنين پیش از این نیز مولوی عبدالحمید بارها از این رسانه ارزشی شکایت کرده بود در حالیکه تاکنون مقام قضایی نیز در این باره اظهار‌نظر رسمی نکرده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار