مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: هرچند جا انداختن تفکرات جديد در صبا زمان مي‌برد ولي همين حالا هم مي‌توان تغييرات را در اين تيم احساس کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمود فکري درباره شرايط تيم فوتبال صبا براي بازي با فولاد خوزستان تصريح کرد: خوشبختانه بعد از پيروزي مقابل آلومينيوم شرايط روحي بازيکنان خيلي خوب است. اميدواريم با پيروزي برابر فولاد فاصله‌مان را با تيم‌هاي صدرنشين جدول حفظ کنيم و به تدريج خودمان را به آنها نزديک کنيم.
وي افزود: البته اگر بخواهيم بگوييم تفکرات صمد مرفاوي به طور کامل در صبا پياده شده است، منطقي نيست. از آنجا که بسياري از بازيکنان صبا جوان هستند و براي اولين بار در ليگ بازي مي‌کنند، با تفکرات مرفاوي آشنايي ندارند و جا افتادن تفکرات تاکتيکي جديد زمان مي‌برد. با اين حال تغييرات را مي‌شود در صبا احساس کرد و بازيکنان بازي به بازي بهتر مي‌شوند.
فکري در خصوص احتمال جذب "ايمون زايد" و بازيکنان جديد تاکيد کرد: ما در پست‌هاي مختلف بازيکن کم داريم. شايد تعداد بازيکنان صبا براي يک مسابقه کافي باشد ولي اين تعداد براي يک فصل کافي نيست. به همين دليل اگر بازيکن خوبي در پست‌هاي دفاع، هافبک دفاعي و خط حمله پيدا کنيم با نظر مرفاوي آنرا جذب مي‌کنيم./س
برچسب ها: قم ، تغییرات ، تیم صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.