تقاطع غيرهمسطح واقع در محل تلاقي بلوارهاي استقلال و شورا در کرج که به عنوان پل «جانبازان» نامگذاري شده به بهره برداري رسيد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، اين پل به طول 948 متر که برخي دست اندرکاران از آن به عنوان بزرگترين پروژه شهري کرج ياد مي کنند، برروي 14 ستون و 124 شمع ساخته شده و داراي سه خط رفت و سه خط برگشت براي عبور و مرور خودروهاست.
 
 
تقاطع غيرهمسطح جانبازان در محل ورودي و خروجي جاده چالوس واقع شده است، بنابراين بهره برداري از آن ضمن تسهيل در عبور و مرور خودروها، بخش عمده اي از ترافيک شمال به جنوب و جنوب به شمال کرج را کاهش خواهد داد.
 
 
براساس اعلام شهرداري کرج، علاوه بر پل جانبازان، طرح تعريض و بهسازي ورودي محمد شهر که به نام « بلوار امام خميني (ره)» نامگذاري شده و تقاطع «شهداي کاميون داران» در جاده محمد شهر نيز بطور همزمان به بهره برداري مي رسد که براي اجراي اين پروژه ها 35 ميليارد تومان هزينه شده است.
 
 
لازم به ذکر است که تقاطع هاي غيرهمسطح علاوه بر اينکه بار ترافيکي را کاهش مي دهد، به عبور و مرور خودروها سرعت مي بخشد، مصرف سوخت را کاهش مي دهد، از اتلاف وقت مردم جلوگيري مي کند و از آمار تصادفهاي رانندگي مي کاهد. /ل

برچسب ها: مقابله ، ترافیک ، کلانشهر ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار