یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان البرز با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در شهر الوند برگزار شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان البرز با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های معزز شهدا در کانون شهید مطهری شهر الوند برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت اعیاد قربان و غدیر و تقدیر از حضور دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان و خانواده‌های معزز شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا با توجه به هجمه‌های فرهنگی عظیم دشمنان در راستای از بین بردن روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی و ارزش‌های انقلاب برای روحیه نسل جوان مؤثر دانست.

وی عنوان کرد: مسئولان باید با برپایی هرساله چنین مراسمی، موجبات فرهنگ‌سازی ارزش‌هایی چون ایثارگری و شهادت‌طلبی و مقاومت در روحیه نسل‌های بعدی را فراهم آورند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی ابراز کرد: زنده نگاه داشتن ارزش‌های انقلاب تلاش و همت مسئولان را می‌طلبد تا برگزاری برنامه‌ها و مراسم گوناگون، فرهنگ‌های ارزشمندی را در جامعه به ویژه نسل جوان نهادینه کنند.

حمایت از ولایت فقیه شاخصه بسیج دانش‌آموزی است

مصائبی در خاتمه خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان است که امید است با حضور گسترده خود در نماز جمعه و شرکت در این راهپیمایی پس از نماز جمعه، حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کرده و آمادگی خود را در مقابل جهانیان به خصوص استکبار جهانی نشان دهید./ج1

برچسب ها: قزوین ، البرز ، فرهنگ سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.