مسول امور بين الملل سازمان ليگ، تاريخ جلسات هماهنگي ليگ قهرمانان اسيا 2013- 2014 و تاريخ اعلام سهميه کشورها در ليگ قهرمانان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، کسرایی در این باره گفت: 16 آذر 91 قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2013-2014 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود. کارگاه آموزشی تیم های حاضر در این مسابقات 21و 22 دی 91 با حضور سرپرست، مدیر رسانه ای ، مدیر مسابقات و مدیربازاریابی در کوالالامپور برگزار خواهد شد و سمینار ناظران و هماهنگ کنندگان و مدیران رسانه ای منطقه ای لیگ قهرمانان آسیا 18 تا 20 دی ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال خواهد بود.
 وی درباره اعلام سهمیه های کشورها و تیم ها گفت: 28 مهر 91 آخرین مهلت رفع نواقص و ارسال مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، طی ماههای اکتبر و نوامبر، مدارک را بررسی می کند و 6 آذرماه 91 گروهی که مدارک را بررسی می کنند پیشنهادهایشان را به کمیته های تخصصی برای اعطای سهمیه می دهند.
کسرایی در پایان گفت: 8 آذر کمیته اجرایی، با بررسی گزارشها، اعطای سهمیه ها و کشورهای حاضر را در لیگ قهرمانان را بررسی می کند و در نهایت 9 آذر 91 کمیته اجرایی سهمیه ها و کشورهای حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را تصویب و اعلام می کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار