دبيركل حزب وحدت و همكاري گفت: در حزب وحدت و همكاري، تصميماتي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آتي گرفته‌ايم.

محمدرضا راه‌چمني در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در محل نمايشگاه، با اشاره به خاستگاه حزب وحدت و همكاري ملي گفت: اين حزب پس از تلاش‌هاي فراواني كه از سال 87 در جهت تأسيس صورت گرفت،‌ نهايتا در 23 تيرماه سال 91 تشكيل شد و فعاليت خود را رسما آغاز كرد.
 
دبيركل حزب وحدت و همكاري در ادامه با بيان اين مطلب كه طي جلسات شوراي مركزي، مسئولين كميته‌هاي شش‌گانه حزب نيز مشخص شدند،‌ خاطرنشان كرد: قرار است در آينده نزديك شعب استاني خود را نيز راه‌اندازي كرده و فعاليت خود را به صورت گسترده در سطح كشور آغاز كنيم.  
 
وي بر همين اساس تصريح كرد: ما در حزب وحدت و همكاري تصميماتي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آتي نيز داريم و در همين راستا از طريق انجام مصاحبه‌‌ها در جهت افزايش مشاركت مردم در انتخابات اقدام خواهيم كرد.
 
وي در ادامه درباره انتخاب كانديداي مورد حمايت اين حزب گفت: تاكنون مذاكراتي در اين زمينه انجام داده‌ايم و معيارهاي خود را نيز مشخص كرده‌ايم و قصد داريم از چهره‌هاي حاضر به صورت بالقوه استفاده كنيم.
 
دبيركل حزب وحدت و همكاري در پايان گفت: در همين راستا قرار است از افراد شاخص نيز براي برگزاري اين سري مذاكرات استفاده كنيم.  
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: حزب ، انتخابات ، غرفه ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار