مهمانپرست دعوت اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه اول) براي حضور در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و پاسخگويي به سوال‌ها و ابهامات دانشجویان را پذيرفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت‌خارجه در دیدار با اعضاي شورای مرکزی اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه اول) که در محل وزارت‌ امورخارجه انجام شد، از جمله سیاست‌های وزارت‌خارجه در سه سال اخیر را تعامل نزدیکي با دانشگاه و تشکل‌های دانشگاهی عنوان کرد.

این دیدار که به منظور قدردانی از اقدام سنجیده و عزتمندانه سخنگوي وزارت امور خارجه در مقابل گستاخی منافقین و ضدانقلاب در نیویورک انجام شد، اعضاي اتحادیه با محکوم کردن این گونه اقدامات، آن را نشانه‌ بی‌منطقی و کینه‌توزي آنان نسبت به نظام مقدس اسلامی دانستند.

در ادامه رامين مهمانپرست در پاسخ به سوال یکی از اعضاي شورای مرکزی اتحادیه درباره تهدیدهاي اخیر رژیم صهیونیستی گفت: سیاست ما سیاست بازدارندگي است، اما قطعا هر تهديدي از سوي هر کشوري نسبت به جمهوري اسلامي ايران هزینه‌های سنگینی را به همراه خواهد داشت.

مهمانپرست با بیان اينکه جمهوري اسلامي نقش مهم و تاثیرگذاري در معادلات منطقه‌ و جهان ايفا مي‌کند، اظهارداشت: ملت ايران با وحدت و انسجام در پیروی از مقام معظم رهبری و پایبندی به اصول، توانسته‌اند نقش مهم و تاثیرگذاری را در منطقه داشته باشد.

وی گفت: امروز ايران در حل مسئله سوریه نقش فعال دارد و بی‌تردید هیچ اجلاسی بدون ایران به نتیجه نمی‌رسد.

وی با به اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات سال آینده اشاره و تصريح کرد: آمریکا و متحدانش در این 33 سال بارها مردم ایران را مورد تهدید قرار دادند، اما هر بار مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات تمام نقشه‌ها و برنامه‌های آنان را خنثی کرده اند.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشور به حضور مردم در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: غربی‌ها گمان می‌کردند به واسطه فتنه 88 مردم حضور کم‌رنگی در انتخابات داشته باشند، اما مردم با حضور بیش از 60 در صدی در انتخابات مجلس نهم یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را نشان دادند و در انتخابات سال آینده نیز قطعا مردم یک بار دیگر حضور پررنگ و موثر خود را خواهند داشت.

مهمانپرست در مورد تحریم‌هاي اخیر نیز اظهارداشت: این تحریم‌ها مسئله تازه‌ای نیست و از همان روزهای نخست انقلاب بوده است. آنان فکر می‌کنند با این تحریم‌ها می‌توانند جو روانی ایجاد کنند اما مردم ما در این سال‌های پس از انقلاب از بحران‌ها و چالش‌های دشواری‌تري عبور کرده‌اند و انشاء‌الله  این مرحله را نیز با موفقیت طی خواهیم کرد.

در انتهای این جلسه رامين مهمانپرست دعوت اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه اول) براي حضور در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و پاسخگويي به سوال‌ها و ابهامات دانشجویان را پذيرفت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار