تیم کشتی دانشگاه آزاد همدان به مسابقات دانشجویان كشوراعزام شد .

 
به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ در این مسابقات كه با حضور 17 تیم منتخب از مناطق 18گانه دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی نجف آباد برگزار شد ، تیم كشتی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به نمایندگی از منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی توانست با كسب یك مدال طلا، دو نقره و یك برنز بر سكوی قهرمانی بایستد.
در این مسابقات كه به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد، تیم همدان با كسب 51 امتیاز بر سكوی قهرمانی ایستاد، تیم منتخب منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شد و تیم منطقه سه این دانشگاه نیز بر سكوی سوی ایستاد.
برای تیم همدان در وزن 55 كیلوگرم میثم فیروز آبادی توانست در غیاب هم تیمی خود محمد سلطانی ملی پوش این وزن كه در ارودی تیم ملی به سر می برد جانشین شایسته ای باشد و مدال طلال را برای تیم همدان به ارمغان آورد، در وزن 66 كیلوگرم سلیمان فرهاد توسكی توانست مدال نقره را بدست آورد و در وزن 96 كیلوگرم هم وحید یوسف پور توانست بر سكوی نایب قهرمانی بایستد و هادی شیروانی هم مدال برنز را برای تیم همدان كسب كرد تا با این مدال خیال همدان برای قهرمانی آسوده كند.
تیم كشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی همدان را فرهاد آقاخانی به عنوان مربی و غلامرضا خاكسار به عنوان سرپرست در این دوره از مسابقات همراهی می كردند./س
برچسب ها: اعزام ، تیم ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.