هفته سوم مسابقات ليگ دسته يک کانوپلوي اقايان جمعه 12 آبان به ميزباني هيات قايقراني استان زنجان برگزار خواهد شد.

  به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،  مسابقات لیگ دسته یک کانوپولوی آقایان با برگزاری 10 مسابقه ‏از گروه اول رقابت ها ادامه می یابد.
 در گروه اول لیگ دسته یک کانوپولو تیم های هیات قایقرانی استان ‏زنجان، هیات قایقرانی استان کرمانشاه، هیات قایقرانی استان همدان، هیات قایقرانی استان آذربایجان شرقی و ‏باشگاه مرزبانی استان گیلان حضور دارند.
 ‏ رقابت های هفته سوم لیگ دسته یک از ساعت 8:30 صبح جمعه 12 مهردر استخر شهید قامت بیات زنجان ‏آغاز خواهد شد.‏ در مسابقات این هفته ساعت 8:30 هیات قایقرانی زنجان با هیات قایقرانی استان کرمانشاه روبه رو می شود و ‏ساعت 9:15 هیات قایقرانی استان همدان با هیات قایقرانی استان آذربایجان شرقی رقابت می کند. از ساعت ‏‏10 هیات قایقرانی استان زنجان با باشگاه مرزبانی استان گیلان مسابقه می دهد و از ساعت 10:45 هیات ‏قایقرانی کرمانشاه و هیات قایقرانی استان همدان دیدار می کنند. رقابت تیم های هیات قایقرانی استان ‏آذربایجان شرقی و باشگاه مرزبانی استان گیلان ساعت 11:30 برگزار می شود و هیات قایقرانی استان زنجان ‏و هیات قایقرانی استان همدان از ساعت 12:15 به مصاف هم می روند.
باشگاه مرزبانی استان گیلان از ساعت ‏‏13 با هیات قایقرانی استان کرمانشاه روبه رو می شود و هیات قایقرانی زنجان ساعت 13:45 با هیات قایقرانی ‏استان آذربایجان شرقی رقابت می کند. از ساعت 14:30 باشگاه مرزبانی استان گیلان و هیات قایقرانی استان ‏همدان دیدار می کنند و در آخرین مسابقه از ساعت 15:15 هیات قایقرانی استان آذربایجان شرقی و هیات ‏قایقرانی استان کرمانشاه به مصاف هم می روند.‏ با برگزاری این رقابت ها چهره 2 تیم صعود کننده از این گروه به مرحله بعد مشخص خواهد شد.‏/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار