عضو كميسيون انرژي مجلس، از برگزاري جلسات اين كميسيون با وزارت نقت براي تامين و تقويت منابع مالي پروژه‌هاي وزارت نفت به ويژه توسعه ميادين مشترك، از طريق بودجه و احكام بودجه‌اي سال آتي خبر داد.

 حجت‌الاسلام سيد‌مهدي موسوي‌نژاد نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از برگزاري جلسات وزارت نفت با كميسيون انرژي مجلس براي تامين و تقويت منابع مالي پروژه‌هاي وزارت نفت خبر داد و گفت: كميسيون انرژي با برگزاري جلسات مشتركي با مسئولين وزارت نفت به بررسي مشكلات و نيازهاي اين وزارتخانه در راستاي سرمايه‌گذاري براي توسعه صنايع نفت و رفع خلاء هاي قانوني در اين حوزه پرداخت .

وي در ادامه با اشاره به اينكه پروژه‌هاي صنعت نفت نياز شديدي به بودجه دارد، افزود: با توجه به اين موضوع، بر تامين و تقويت منابع مالي پروژه‌هاي وزارت نفت از طريق بودجه و احكام بودجه‌اي سال 92 در اين جلسات تاكيد شده است.

عضو كميسيون انرژي مجلس در ادامه اظهار داشت: در راستاي تعامل بيشتر ميان وزارت نفت و مجلس، اعضاي كميسيون چند روز گذشته از فازهاي در حال توسعه پارس‌جنوبي بازديد كردند تا از نزديك در جريان گزارش‌كار پيمانكاران و پيشرفت كار پروژه‌ها قرار گيرند.

وي در ادامه در خصوص برنامه‌هاي دولت و مجلس براي تسريع در برداشت از ميادين مشترك انرژي گفت: با توجه به لزوم سرمايه‌گذاري در اين بحث مقرر شد از طريق بودجه و احكام بودجه‌اي در سال آتي منابع مالي پروژه‌هاي وزارت نفت تامين و تقويت شود تا بتوانيم دسترسي بيشتري به مخازن زيرزميني مشترك با ساير كشورها داشته باشيم.

موسوي نژاد در خاتمه تاكيد كرد: دولت ملزم است توسعه ميادين مشترك را در اولويت كارهاي خود قرار دهد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، انژی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار