مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بسیجی یعنی ایمان به ولایت و پیروی از مقام معظم رهبری.





به گزارش گروه استان اي باشگاه خبرنگاران ، جعفر حبیبی در مراسم بسیج دانش‌آموزی استان قزوین که با حضور فرمانده سپاه، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی این استان، نماینده ولی‌فقیه سپاه استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی یعنی ایثار، عشق، علم و ایمان به ولایت.

وی خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: شما امروز افسران خط نخست مبارزه با دشمنان هستید و در سال‌های گذشته و دوران دفاع مقدس دانش‌آموزانی مانند شما با شهامت برای حفظ ارزش‌های انقلاب خون خود را فدا کردند.

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم از خون شهدا پاسداری کنیم، پاسداری از خون شهدا یعنی مجاهدت در مسیر دانش و علم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در دنیا و جهان کسی قادر خواهد بود حرف نخست را مطرح کند که در عرصه‌ علمی حرفی تازه برای گفتن داشته باشد.

حبیبی ادامه داد: امروز دانش‌آموزان ثابت کردند که همانند دوران دفاع مقدس حماسه آفریده و شاهد حماسه آفرینی این نسل در عرصه‌های علمی هستیم.

این مسئول با اشاره به کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان در المپیادهای علمی در جهان خاطرنشان کرد: امروز باید در عرصه‌های علمی جهان را از آن خود کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دانش‌آموزی امروز موفق است که در عرصه‌ ایمان و علم خود را نشان دهد و این شاخصه دانش‌آموزان بسیجی است.

حبیبی با بیان اینکه میانگین سنی دانشمندان جوان کشور بین 30 تا 35 سال است، عنوان کرد: امروز اگر شهید شهریاری مورد خشم دشمنان قرار می‌گیرد به علت بسیجی بودنش است.

این مسئول با اشاره به هفته دفاع پدافند غیرعامل اضافه کرد: آمادگی در هر شرایطی برای صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، اجرای طرح پدافند غیرعامل را هوشمندانه ارزیابی کرد و افزود: باید در هر شرایطی آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان مراسم دانش‌‌آموزان بسیجی اهانت به ساحت پیامبر را محکوم و ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های اسلام و انقلاب بیان کردند: همواره به آرمان‌های پیامبر (ص) و دین مقدس اسلام پایبند خواهند بود و تا جان در بدن دارند، پشتیبان ولایت فقیه هستند.

در پایان مراسم از دانش‌آموزان برجسته و نخبه بسیجی در عرصه‌های مختلف تجلیل شد./ج1


برچسب ها: قزوین ، ایمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.