وزیر مسکن و اشتغال پاکستان گفت: آستان قدس رضوی مي‌تواند به عنوان يك الگوي مناسب و مطلوب در عرصه فعاليت‌هاي اقتصادي منطبق با فرهنگ و ارزش‌هاي ديني و انقلابي در منطقه مطرح شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، «مخروم فیصل حیات» به همراه قاضی حبیب‌الرحمان سرکنسول پاکستان در مشهد در حاشیه بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوی اظهارکرد: توجه و ورود این آستان مقدس به مباحث آموزشی از مقطع پیش دبستانی تا دکتری قابل تحسین است.

وی افزود: ورود آستان قدس رضوی به مقوله‌های آموزشی کاملا برنامه‌ریزی شده و هدفمند است و سرمایه‌گذاری در این قسمت در تربیت نیروهای متخصص و متعهد می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

فیصل حیات با اشاره به حضور موفق آستان قدس رضوی در برنامه‌های اقتصادی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی و اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: این آستان مقدس با مدیریت موفق اسلامی خود و ورود در بخش‌های مختلف نه تنها به مباحث معنوی توجه ویژه داشته بلکه در دیگر حوزه‌ها نیز حضوری منحصر به فرد و موفق داشته است.

وزیر مسکن و اشتغال پاکستان با اشاره به گسترش رو به رشد فضاهای اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی در سال‌های اخیر تصریح کرد: معماری مجموعه حرم مطهر رضوی بسیار جالب و منطبق با معماری اسلامی و استانداردهای ساختمانی است./س

برچسب ها: پاکستان ، آستان قدس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.