ششمين سمپوزيوم بين المللي مخابرات از تاريخ 16 لغايت 18 آبان ماه سال جاري توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در این سمپوزیوم که  با حضور دكتر تقي پور، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دكتر دانشجو وزير علوم و فناوري و فرانسيس گابريل رانسي، رئيس اداره ارتباطات راديويي اتحاديه بين المللي مخابرات برگزار میشود آخرين پيشرفتهاي علمي و پژوهشي، آينده تكنولوژي هاي مخابراتي و همچنين مفاهيم و تئوري هاي جديد توسط صاحبنظران و صاحبان تكنولوژي در اين حوزه ها و در قالب مقالات علمی و كارگاه هاي آموزشي، سخنراني هاي كليدي و ميزگردها ارائه خواهد شد.
 
بنا براین گزارش: اين همايش که  هر دو سال يكبار با هدف هم انديشي در حوزه هاي مخابرات و كامپيوتر برگزار مي شود ؛ 570 مقاله و پيشنهاد 64 كارگاه آموزشي را از 24 كشور جهان دريافت نموده كه از اين ميان 255 مقاله و 19 كارگاه آموزشي پس از ارزيابي در 6 كميته فني كه با حضور 47 محقق و انديشمند از دانشگاه و صنعت تشكيل گرديده، انتخاب شده است.
 
گفتنی است: محورهاي اين سمپوزيوم آنتن و امواج ، مخابرات بي سيم ، سيار و ماهواره اي، سيستمهاي مخابرات نوري، تئوري شبكه هاي مخابراتي، فناوري اطلاعات، امنيت اطلاعات، تصميم سازي و برنامه ريزي در زمينه هاي ICT و موارد استراتژيك در حوزه ICT است .
 
یاد آور میشود: پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات اين سمپوزيوم را با همکاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، انجمن مهندسي برق و الكترونيك ايران ( IAEEE ) و بخش ايران IEEE برگزار مي كند که در حاشيه آن يك نمايشگاه جانبي با حضور شركتها و موسسات داخلي و خارجي به منظور ارائه آخرين دستاوردها و تكنولوژي هاي خود برگزار مي شود. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار