پایگاه جامع مشاركت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد با هدف ارائه خدمات مناسب و هدفمند درآینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر كل مشاركت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان كشور در دیدار با مسئولان سازمان های مردم نهاد استان زنجان گفت: سمن ها با ثبت در پایگاه جامع مشاركت های اجتماعی و صدور مجوزاز سوی این وزارتخانه برای ادامه فعالیت و ارایه خدمات كد رهگیری دریافت می كنند.

زارعی افزود: پویایی و ارتقای فعالیت ها، تعامل با دیگر سازمان های مردم نهاد، ارزیابی طرح های ارائه شده و توانمندی سازی سمن ها از جمله فعالیت های پایگاه جامع مشاركت های اجتماعی است.

وی سازمان های مردم نهاد یا سمن ها را یك نهاد غیر دولتی دانست و یادآورشد: تلاش می شود مشكلات مالی سمن ها با برگزاری دوره های توانمندی سازی كه توسط این وزارتخانه برگزار می شود به حداقل كاهش یابد.

مدیر كل مشاركت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان كشور ، به شبكه ای شدن فعالیت های سازمانهای مردم نهاد اشاره كرد و گفت: در این طرح فعالیت سمن ها تخصصی شده و یر یك موضوع واحدی متمركز می شود.

زارعی خاطرنشان کرد:‌ هم افزایی، بهره گیری از تجارب یكدیگر وارتقای فعالیت های سمن ها از جمله ویژگی های شبكه ای شدن سازمان های مردم نهاد است كه می تواند به معرفی برترین ها و الگویی برای دیگران باشد./س

برچسب ها: پایگاه ، جامع ، مشارکت ، مردم ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.