مدیر نمایشگاه خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: با حضور80 تاجر پاکستانی نمایشگاه اختصاصی ایالت پنجاب در مشهد برگزار می‌شود


.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد علی خاکسار در آستانه برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی ایالت پنجاب پاکستان در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خردادماه سال جاری نمایشگاهی با شرکت 70شرکت ایرانی در لاهور پاکستان در مورد فرآورده‌های پتروشیمی، مصالح ساختمانی، مواد غذایی، خدمات فنی و مهندسی برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 25 شرکت پاکستانی در کنار غرفه‌های ایرانی حضور داشت که در کل این فعالیت‌ها مثبت ارزیابی می‌شود.

 خاکسار ادامه داد: قراردادهایی که دراین نمایشگاه بین دو کشور منعقد شد به ارزش 50 میلیون دلار است همچنین 48 هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه وضعیت بسیار مطلوبی را نشان می‌دهد.

 مدیر نمایشگاه خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: نمایشگاهی که هفته آینده در مشهد برگزار می‌شود با حضور 80 نفر تجار پاکستانی با محورهای برنج، میوه، چرخ، منسوجات، لبنیات و برخی صنایع حضور ایجاد می‌شود.

 

وی گفت: در کنار نمایشگاه تجاری برنامه‌های حاشیه‌ای دیگری نیز مدنظر گرفته شده است که شامل محورهای فرهنگی و اقتصادی است این در حالی است که هیئت پاکستانی از جاذبه‌های توریستی و شهرک صنعتی خراسان رضوی نیز بازدید می‌کنند.

 

خاکسار تاکید کرد: امسال تاکنون در دو نمایشگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ و اسپانیا شرکت کرده‌ایم؛ همچنین در دو نمایشگاه اختصاصی لاهور پاکستان وکابل در افغانستان نیز حضور حائز اهمیتی داشته‌ایم.

 

مدیر نمایشگاه خارجی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: قرار بود ماه گذشته نمایشگاهی در هرات افغانستان برگزار کنیم اما به دلیل برخی مشکلات به تاخیرافتاده است.

 

وی اظهار کرد: مشکلات مراودات ارزی که بین ایران و برخی کشورها وجوددارد باید از طریق حمایت‌های توسعه به صورت جدی بررسی و رفع شود. /س

برچسب ها: حضور ، تاجر ، پاکستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۱
به نام خدا
برای دریافت بلیط رایگان ورودی نمایشگاه به کجا مراجعه کنم ؟
با تشکر زیاد