قائم مقام مدیرعامل در نظام پیشنهادهای کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد از کسب مقام نخست نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز ایران در سال 90 توسط این شرکت خبر داد.


محمد یوسفیان در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: در چهارمین جشنواره و نمایشگاه آثار برتر سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز ایران، پالایشگاه خانگیران موفق به دریافت تندیس زرین شد.

وی با بیان این که این ارزیابی با الهام از مدل EFQM و توسط ارزیابان شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت اظهارداشت: ارزیابی کیفی در سطح 48 شرکت در حوزه گاز انجام گرفت.

یوسفیان با اشاره به این که امتیاز بندی ارزیابی نظام پیشنهادها در دو بخش کمی و کیفی بوده است تصریح کرد: در مجموع، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در بین 48 شرکت زیرحوزه شرکت ملی گاز ایران با دریافت 835 امتیازموفق به کسب مقام نخست این جشنواره و دریافت تندیس زرین شد.

این مقام مسئول در ادامه به پیشنهادهای رسیده به دبیرخانه نظام پیشنهادهای کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد اشاره و بیان داشت: میزان پیشنهادهای رسیده به دبیرخانه در سال 88 تعداد سه هزار و 820 پیشنهاد بود که این آمار در سال 89 به سه هزار و 840 پیشنهاد رسید.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد هفت هزار و 319 پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادهای کارکنان پالایشگاه خانگیران رسید.

یوسفیان در ادامه میزان سرانه دریافتی پیشنهادات در سال 88 را 8/4 دهم درصد اعلام کرد و افزود: این سرانه دریافتی در سال 90 به 3/6 دهم درصد رسید.

قائم مقام مدیرعامل در نظام پیشنهادهای کارکنان پالایشگاه خانگیران همچنین گفت: نرخ مشاکت کارکنان در نظام پیشنهادهای شرکت در سال های 88، 89 و 90 به ترتیب 42، 38 و 5/81 درصد بوده است.

وی در ادامه میزان صرفه جویی پیشنهادهای اجراشده در سال 88 را 761 میلیون و 100 هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: میزان صرفه جویی پیشنهادهای اجراشده در سال 89، یک میلیارد و 772 میلیون و 100 هزار تومان بوده است.

یوسفیان تاکید کرد: با اجرای پیشنهادهای واصله به دبیرخانه نظام پیشنهادهای پالایشگاه خانگیران سود صرفه جویی حاصل از پیشنهادهای رسیده به دبیرخانه در سال گذشته 12 میلیارد و 732 میلیون و 700 هزارتومان بوده است.

گفتنی است: تندیس زرین چهارمین جشنواره و نمایشگاه آثار برتر سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز ایران از سوی مدیرتوسعه و منابع انسانی شرکت ملی گاز به مهندس مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اهدا شد. /س

برچسب ها: گاز ، پالایشگاه ، خانگیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.