دبير كل کانون هابيليان گفت: حمایت از گروهک تروریستی منافقین سناريوي از پيش تعيين شده رژيم غاصب صهيونيستي است كه با هدف ايجاد تشنج در روابط دوستانه ايران با كشورهاي همسايه صورت می‌گیرد.

محمدجواد هاشمي‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه برخی كشورهاي منطقه با دستی پنهان از گروهك تروريستي منافقين حمایت می‌کنند، گفت: برخی کشورهای مرتجع عرب منطقه از گروهك‌هاي تروريستي منافقين حمایت می‌کنند و این اقدام در سایه حمایت‌های آمریکا و غرب از این کشورها صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه گروهك تروريستي منافقين سعی دارد با بر هم زدن آرامش و ايجاد اغتشاش ميان كشورمان و ديگر كشورهاي منطقه، به اقدامات تروریستی خود ادامه دهد، افزود: طي چند ماه گذشته شايعاتي مبني بر پذيرش اعضاي گروهك تروريستي منافقين توسط كشور آذربايجان مطرح شده بود كه اين شايعه تنها با هدف مخدوش كردن روابط دوستانه جمهوري اسلامي ايران و این کشور همسایه صورت گرفته بود.

هاشمي نژاد با بيان اينكه راه اندازي شبكه‌هاي رسانه‌اي، تامين منابع مالي و هم چنين پشتيباني لجستيك از گروهك تروريستي منافقين از سوي آمریکا و غرب صورت مي پذيرد، تصريح كرد: طي اخبار منتشر شده از سوي مقامات اسبق آمريكايي، بودجه 400 ميليون دلاري گروهك‌هاي تروريستي منافقین و ريگي با هدف اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی تامین شده است.

دبير كل کانون هابيليان افزود: گزارش‌هايی مبني برحمايت مالي عربستان از گروهك‌هاي تروريستي منافقين منتشر شده که هنوز اسناد متقنی در این خصوص به دست نیامده اما اگر كشوري بخواهد به صورت علني از منافقين حمايت کند باید از سوی مراجع بین المللی مورد بررسی قرار گیرد چرا که حمایت از این گروهک تروریستی سناريوي از پيش تعيين شده رژيم غاصب صهيونيستي بوده كه با هدف ايجاد تشنج در روابط دوستانه ايران با كشورهاي همسايه صورت می‌گیرد.

وي در پایان با اشاره به آخرين وضعيت عناصر گروهك تروريستي منافقين در عراق یادآور شد: مجامع بين المللي و دولت عراق پيگير اخراج عناصر این گروهك تروريستي از خاك این کشور و فرستادن آن‌ها كشورهاي اروپايي و آمريكايي هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جنایات ، رژییم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار