دهها فرد مسلح تروريست در حمله به نيروهاي ارتش و امنيتي سوريه در ريف دمشق، حمص، ادلب و حلب کشته شدند و تعدادي از خودروهاي آنها نيز که حامل تروريستها و سلاح هاي سنگين بود منهدم شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني سوريه با اعلام اين خبر افزود نيروهاي ارتش سوريه حمله تروريستها را در حرستا، عربين و زملکا در ريف دمشق که به مردم و املاک دولتي و خصوصي يورش مي بردند دفع کردند که شماري از تروريستها کشته شدند و سلاحهاي آنان نيز مصادره شد.
همچنين يک مخفيگاه تروريستها در نزديکي مسجد الحسن در حرستا شناسايي و مقادير زيادي تجهيزات پزشکي مسروقه و قاچاق شده کشف و ضبط شد.
در ريف حمص نيز حمله تروريستها در منطقه ديربعلبه دفع شد و بيشتر افراد مسلح نيز در درگيري با  نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند.
در ادلب نيز افراد مسلح تروريست کوشيدند به چند پاسگاه نيروهاي حفظ امنيت و پايگاههاي هوايي حمله کنند که يورش آنان دفع شد و بيشتر تروريستها نيز کشته شدند.
در حلب نيز گروههاي تروريستي مسلح با نقض آشکار آتش‌بس به شماري از پاسگاههاي ارتش در حلب و حومه آن از جمله در ليرمون و دوّار يورش بردند که شماري از تروريستها در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند و سه خودروي حامل تروريستها به همراه شش دستگاه خودروي حامل سلاحهاي سنگين منهدم شد.
اعضاي يک گروه ديگر تروريستي به پاسگاه ارتش در منطقه شيخ سعيد، کلاسه، گاراژ قديم، خان العسل، کفر حمرا و حفر ناحا در حلب يورش بردند که با همکاري مردم، شمار زيادي از تروريستها کشته شدند و چهار دستگاه خودروي حامل تروريستها و سلاحهاي سنگين آنها نيز منهدم شد.
برچسب ها: موفقیت ، حلب ، حمص ، ادلب ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار