معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه وبویراحمد گفت: برپایی نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، فرصتی برای توسعه كیفی رسانه های مكتوب است.

'كرم الله محمدپور' در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج از اعزام اكیپ 40 نفره خبرنگاران این استان به نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در روزجاری خبر داد و افزود: این نمایشگاه بین المللی یك رویداد فرهنگی و آموزشی پر مخاطب و موثری است.
وی گفت:اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامی با همكاری خانه مطبوعات در این نمایشگاه در قالب یك غرفه دستاوردهای یكساله حوزه مطبوعات استان را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
وی ارایه بخشهای تخصصی و حضور صاحبنظران عرصه رسانه را فرصتی برای تجربه اندوزی ،تبادل نظر و آشنایی با مدیران مسوول نشریات سراسری ،دیگر استانها و همفكری با اصحاب رسانه برای توسعه كمی رسانه ها و نشریات محلی دانست.
محمدپور اظهارداشت: حضور مسوولان فرهنگی كشور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و ارتباط نزدیك اصحاب رسانه دراین نمایشگاه فرصتی برای پیگیری مطالبات صنفی رسانه های استانی خواهد بود.
وی گفت: استان كهگیلویه وبویراحمد به لحاظ كمی با انتشار 53 نشریه شامل هفته ، دو هفته نامه، مجله و روزنامه نسبت به جمعیت دارای رتبه خوبی در بین دیگر استانهاست .
محمدپورافزود: باید به لحاظ كیفی با برنامه ریزی مطلوبتر و برگزاری دوره های مختلف بویژه آموزش خبرنویسی با رویكرد حرفه ای جایگاه بهتری را در بین دیگر استانها كسب كرد كه تحقق این مهم به تلاش رسانه ها و خبرنگاران نیازمند است.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه وبویراحمد تصریح كرد: این اداره كل در این راستا بویژه برای برگزاری دوره های آموزشی آماده همكاری لازم با خانه مطبوعات ،خبرگزاری ها و رسانه هاست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.