معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهری ناحیه 5 و 6 در راستای یک طرح ضربتی به منظور حفظ محیط زیست، اقدام به پاکسازی انهار محله تهرانپارس شرقی کرد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور حفظ محیط زیست و زیبایی منظر شهری، اداره خدمات شهری 6 و 5 اقدام به شستشو و پاکسازی 8 هزار متر از انهار خیابان های شهید سلطانی، شبستری و فرعی های آن و خیابان شهید سجده ای و خیابان قزاقی، شهید آهنی آمینه و شهید میرزازاده کرد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 ادامه داد: جهت جلوگیری از انتشار آلودگی و بیماری های ناشی از جانوران موذی، واحد محیط زیست ناحیه 5، اقدام به 260 مورد طعمه گذاری، 95 شناسایی منافذ، 20 مورد انسداد، 31 مورد توزیع بروشور در خیابان های 196، شهید طاهری، آهنی آمینه در محله تهرانپارس غربی کرد.

ناصحی تصریح کرد: در راستای پاکیزه سازی فضای شهری و حفظ محیط زیست، اداره خدمات شهری ناحیه 8 اقدام به شستشوی 4 هزار و 500 متر از جداول خیابان های افق و بهار کرد که این عملیات با هدف ایجاد پاکیزگی با استفاده از یک دستگاه مخزن شوی و به کارگیری 8 نیروی انسانی صورت گرفت.

در ادامه علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 اظهار داشت: به منظور حفظ بهداشت و زیبایی فضای سبز، اداره خدمات شهری ناحیه 5 اقدام به انجام شستشوی وسایل بازی کودکان در بوستان یاس کرد.

برخورداری خاطر نشان کرد: به منظور زیباسازی فضای شهری و افزایش رضایت شهروندان، اداره خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به توسعه فضای سبز و گلکاری و مرمت خاک محوطه در بزرگراه صیاد شیرازی و امام علی (ع) کرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار