مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، بیان کرد: بزرگترین خیانت دشمنان نظام، سعی در نابودی و تحریف تاریخ اسلام است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم درسخنان خود مهمترین نقشه دشمن را در تحریف و نابودی تاریخ اسلام دانست و در این رابطه افزود: خیانت بزرگ دشمنان اسلام سعی در تحریف و نابودی تاریخ اسلام است تا در آینده منکر اساس دین شوند اما امت اسلام با بیداری و هوشیاری کامل، این نقشه دشمن را نابود خواهد ساخت.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر وقفنامه های گذشتگان در فرهنگ عمومی جامعه، خاطر نشان کرد: مطالعه وقفنامه گذشتگان اطلاعات بسیار گرانبهایی را در راستای افکار گذشتگان، اعتقادات آنان و نیازهای گذشتگان را در اختیار جوامع امروزی قرار می دهد و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی را در عرصه ارتقاء فرهنگ وقف داشته باشد.
این مرجع عالیقدر جهان تشیع عنوان کرد: احیاء و نشر امر الهی و میراث اهل بیت علیهم السلام موجب احیاء مملکت اسلامی خواهد شد و بنای مکارم اخلاق و دین را در جامعه گسترش می دهد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.