یکی از مهمترین ایراداتی که به سیستم عامل جدید مایکروسافت (ویندوز 8) وارد است نداشتن نرم افزار های جذاب مانند سایر سیستم عامل ها است، در زیر به بررسی این سیستم عامل می پردازیم.

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشکاه خبرنگاران؛ چند روزي است که سیستم عامل جدید مایکروسافت به طور رسمی روانه ی بازار شده است و این سوال که آيا ويندوز هشت پر از نرم افزار های جذاب است یا خالی از نرم افزار های کاربردی، از ابتدای پیدایش این سیستم عامل عنوان شده و به طور رسمی گریبان گیر آن شده است.
حال سوالي که دريچه به آن پاسخ مي دهد اين است که:
- آیا فروشگاه ویندوز 8 مانند سایر سیستم عامل ها پر از نرم افزار های جذاب است؟

این سوال بیشتر به خاطر اینکه مایکروسافت ویندوز 8 را برای محیط های چند لمسی مانند تبلت ها(سرفيس) طراحی کرده بر سر زبان ها افتاده است.

و جواب آن خير است.
با وجود تبلت های آندرویدی و IOS ، کاربران عادت کرده اند که هر از چند گاهی بر روی دستگاه خود نرم افزار های جدیدی را نصب کنند و یا با زدن چرخی در فروشگاه مجازی این سیستم عامل ها به هزاران نرم افزار جذاب و کاربردی آن نگاهی بیندازند .
اما مایکروسافت برای بر طرف کردن این موضوع و سر و سامان دادن به سیستم عامل جدید خود باید به این موضوع هم  توجه کند که طراحی نرم افزار برای ویندوز را راحت تر کرده و همچنین امتیازات قابل توجهی را به برنامه نویسان بدهد تا با انگیزه ی بیشتر برای این سیستم عامل برنامه نویسی کنند.

البته مایکروسافت هنوز کاربران کامپیوتر های رومیزی را در مشت خود دارد و تنها برای جذب کاربران تبلت ها و تلفن های هوشمند باید تلاش کند  و مي توان بزرگ ترين مشکل اين نسخه ي جديد ويندوز که اين روزها  پا به دنياي وسايل همراه نيز گذاشته و ديگر تنها در کامپيوتر هاي خانگي خلاصه نمي شود را نداشتن نرم افزارهاي جذاب عنوان کرد
برچسب ها: ویندوز ، تبلت ، آندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۵:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۱
مر30 عالی بود
آخرین اخبار