هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نتایج سایر تیم ها برای ما اهمیت ندارد ولی از اینکه به صدر جدول رده بندی رسیده ایم بسیار خوشحالم .

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  جواد نکونام پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل گهر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به 2 گل برسیم و موقعیت‌هایی برای زدن گل‌های دیگر داشتیم. آنها نتوانستند روی دروازه‌مان خطری ایجاد کنند. هدفمان کسب 3 امتیاز بود که به آن دست یافتیم و با گذشت زمان شرایط‌مان بهتر می‌شود.
وی در مورد اینکه استقلال در حال حاضر در صدر جدول حضور دارد و ممکن است با بازی‌های فردا جایگاهش تغییر پیدا کند، خاطرنشان کرد: معلوم نیست تیم‌های رقیب ما بتوانند فردا جای ما را بگیرند. برای ما نتایج تیم‌های دیگر مهم نیست، به خودمان فکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم در هر مسابقه 3 امتیاز را کسب کنیم.
  نکونام در مورد حضور امیر قلعه‌نویی با عصا کنار خط، گفت: این موضوع به دلیل تعصب زیادی است که قلعه‌نویی به استقلال دارد. او کاری که می‌خواهد انجام دهد سعی می‌‌کند به نحو احسن باشد و با توجه به شرایط حساس استقلال تصمیم گرفت خودش کنار خط حضور یابد و از نزدیک تیم را راهنمایی و هدایت کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار