فرماندار شهرستان بهارستان عصر امروز ازپروژه بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان بازدید کرد و گفت: این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یونس نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان امام حسین(ع) گفت: شهرستان بهارستان به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت استان تهران فاقد بیمارستان بوده که در سفر اول رئیس جمهور به این شهرستان دستور ساخت بیمارستان 64 تختخوابی امام حسین(ع) داده شد.
وی اظهار داشت: این پروژه تنها پروژه مهر ماندگار است که افتتاح آن می بایست در تیر ماه 92 به بهره برداری برسد اما به دلیل نیاز شدید مردم این منطقه ، این بیمارستان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
نوبخت اذعان کرد: طبق آخرین گزارش به دلیل کمکاری برخی از بخش های این پروژه از زمان اصلی خود عقب مانده که انتظار می رفته مسئولین مسکن شهرسازی و مرکز بهداشت و درمان پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات را انجام می دادند.
وی با اشاره به واگذاری انشعابات آب، برق، تلفن و پروانه ساختمانی این بیمارستان خاطر نشان کرد: طبق مصوبات هیئت دولت واگذاری انشعابات آب،‌ برق، گاز، تلفن و صدور پروانه ساختمانی بر عهده مسئولان ذیربط هرکدام از این انشعابات است که باید هرچه زودتر این مصوبات تا پایانت بهره برداری جامع  عمل بپوشد.
* کم کاری مسئولان مانع از ساخت بیمارستان شد
همچنین مشاور این پروژه اظهار داشت:‌ که مشکل اجرای این پروژه از کمبود اعتبارات مهر ماندگار و پیش بینی شده از سوی دولت است و ما بهره برداری این طرح هیچ گونه کمک کاری نداشته ایم.
وی خاطر نشان کرد:‌اگر اعتبارات طرح مذکور هر چه زودتر تامین شود قول می دهیم این بیمارستان تا پایان سال به برسد چرا که این پروژه در حال حاضر فعال بوده و پیشرفت فیزیکی 65 درصدی داشته است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار